کد خبر : 1831073 | 07 تیر 1401 ساعت 09:37 | 40K بازدید | 17 دیدگاه

بعد از جذب کاسیانو؛ به دنبال مهاجم سرزن

یحیی و پازل ناقص تاکتیکی با منشا

مهاجم نیجریه‌ای احتمالا از سبد خرید پرسپولیس خارج شود و آنها با توجه به نفراتی که در اختیار دارند، شرایط دیگری را دنبال کنند.

یحیی و پازل ناقص تاکتیکی با منشا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از جذب نفرات مدنظر کادرفنی، اکنون مذاکرات خود را با گادوین منشا دنبال می‌کند و گفته می‌شود این مهاجم نیجریه‌ای احتمالا بار دیگر به جمع سرخپوشان بازگردد.

منشا که بعد از درخشش در پیکان در ادامه راهی پرسپولیس شده بود، در فصل پایانی حضورش در این تیم و با توجه به مشکلاتی که پشت سر گذاشت در نهایت ترجیح داد از این تیم راهی استقلال شود تا هواداران پرسپولیس را با شوک بزرگی مواجه کند.

مهاجم نیجریه‌ای البته در استقلال نیز روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و کار به جایی رسید که معاون اسبق باشگاه با صحبت‌هایی عجیب به حواشی این بازیکن در دوران کوتاه مدت حضورش در جمع آبی‌پوشان پرداخت. با این حال منشا بعد از حضور در لیگ امارات، بار دیگر به ایران بازگشت و اینبار پیراهن گل گهر را بر تن کرد و فصل گذشته را نیز در مس رفسنجان پشت سر گذاشت و به عنوان آقای گلی دست یافت.

اکنون در شرایطی بحث حضور گادوین منشا در پرسپولیس بار دیگر شکل گرفته است که این باشگاه مذاکرات مثبتی با کاسیانو دنبال کرده و با امضای پیش نویس قرارداد، این مهاجم شاغل در لیگ پرتغال قرار است در پایان این هفته در تهران حضور یابد. با این حال شباهت این دو بازیکن به یکدیگر از بُعد فنی و همچنین مبلغ ارزی و بالای قراردادی که منشا پیشنهاد داده، باعث شده تا این لحظه حضورش در پرسپولیس منتفی شود و باشگاه در انتظار نظر نهایی یحیی گل محمدی برای گزینه‌های مطرح شده دیگر باشد.

1695379

منشا فصل گذشته در شرایطی به عنوان آقای گلی در لیگ برتر دست یافت که تنها 7 گل به ثمر رساند و باقی گل‌های به ثمر رسیده‌اش از روی نقطه پنالتی بوده و همین آمار باعث شده تا در باشگاه روی عملکرد آماری مشابه وی با مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز بحث زیادی شکل گیرد. دو مهاجم جوان پرسپولیس که از نظر قراردادی پایین‌تر از این بازیکن محسوب می‌شوند و باشگاه نمی‌خواهد اکنون که بحث جذب نفرات ستاره پررنگ شده، با یک خرید پر سر و صدا و با هزینه بالا، شرایط درونی تیم را متشنج کند.

منشا که در دوره حضورش در پرسپولیس نسبت به نیمکت نشینی نیز حواشی زیادی شکل داده بود و حتی اتهاماتی به مهدی طارمی و دیگر هافبک‌های پرسپولیس نسبت داده بود، با توجه به ترافیک خط میانی و تغییرات احتمالی تاکتیکی در این تیم و همچنین جذب کاسیانو، از این حیث نیز نمی‌تواند فصلی که کادرفنی و هواداران انتظار دارند را دنبال کند و همین موضوع نیز دیگر عاملی است که باعث کندی در مذاکرات طرفین شده است. یحیی گل محمدی با توجه به شرایط مهاجمان تیمش، اکنون بیشتر از اینکه به دنبال جذب گادوین منشا باشد، به دنبال انتقال مهاجمی به این تیم است که زوج مناسبی را در کنار کاسیانو شکل داده و بتواند از قدرت سرزنی بالایی نیز برخوردار باشد تا توازن در خط حمله نیز به این شکل، پوشش داده شود.

باید دید در نهایت با توجه به جذب کاسیانو و نهایی شدن این انتقال، باشگاه و یحیی گل محمدی همچنان روی جذب منشا پافشاری خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها