کد خبر : 1831080 | 07 تیر 1401 ساعت 10:22 | 27.3K بازدید | 6 دیدگاه

سود 75 هزار دلاری بکام از انتقال بیل به آمریکا

انتقال گرت بیل، ستاره ولزی، به لس آنجلس اف سی باعث شده که دیوید بکام هم از این انتقال سود کند.

سود 75 هزار دلاری بکام از انتقال بیل به آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بیل در پایان فصل گذشته با رئال مادرید به اتمام رسید و او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد تا قراردادی را با لس آنجلس اف سی امضا کند. 
انتقال او به لیگ آمریکا یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی این لیگ بود و بسیاری از هواداران فوتبال در این کشور را هیجان‌زده کرد، چرا که تصور تماشای بازی بیل از نزدیک برای بسیاری از آنها جذاب و هیجان انگیز است. 
این ستاره تیم ملی ولز نتوانست عملکرد خوبی را در سال‌های اخیر در سانتیاگو برنابئو از خود به نمایش بگذارد و مشکلات بسیاری را در رئال مادرید تجربه کرد اما مدیران لس آنجلس اف سی و فوتبال‌دوستان آمریکایی امیدوار هستند که او درخشش چند سال قبل خودش را در این تیم تکرار کند. 

1722815


انتقال بیل به این تیم باعث شده که غرامت 75 هزار دلاری به دلیل قانون لیگ آمریکا در زمینه ثبت قرارداد بازیکنان خریداری شده از لیگ‌های خارجی به نام دیسکاوری لیست به باشگاه اینترمیامی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام است پرداخت شود. 
این قانون به این شکل عمل می‌کند که اگر باشگاهی از لیگ آمریکا مشتاق به جذب بازیکنی باشد باید این بند را درباره او فعال کرده و شانس انتقالش به ام ال اس را از آن خود کند. 
بنابراین، با توجه به این که اینترمیامی پیش از این نسبت به جذب گرت بیل ابراز علاقه کرده و این بند را فعال کرده بود، لس آنجلس اف سی مجبور شد که مبلغ 75 هزار دلار به این باشگاه بپردازد تا بند خرید او را از آن خود کند. 
هدف به کارگیری این قانون این است که قیمت یک بازیکن به دلیل رقابت بین دو باشگاه آمریکایی بالا نرود و سقف دستمزد نیز حفظ شود.

دیدگاه‌ها