کد خبر : 1831084 | 07 تیر 1401 ساعت 10:44 | 26.8K بازدید | 1 دیدگاه

باقری: قرار نیست با کت و شلوار مدیریت کنم

قرارداد عجیب سرمربی تیم ملی وزنه برداری!

به گفته کوروش باقری با وجود عجیب بودن قرارداد فدراسیون با علی حسینی، او همچنان سرمربی تیم ملی است.

قرارداد عجیب سرمربی تیم ملی وزنه برداری!

به گزارش "ورزش سه"، کوروش باقری که با تیم ملی وزنه برداری در المپیک لندن بهترین نتیجه تاریخ این رشته را رقم زده، چند سالی به خاطر اختلاف با رییس فدراسیون از وزنه برداری دور شده بود، اما با کنار رفتن علی مرادی و روی کار آمدن سجاد انوشیروانی، حالا باقری هم به عنوان مدیر تیم های ملی به وزنه برداری بازگشته است. 
کوروش باقری در گفتگویی با رادیو ایران توضیحات مفصلی را در خصوص شرایط فعلی فدراسیون وزنه برداری و تیم ملی داده است.

مطالبه خانواده وزنه برداری محقق شد
مطالبه ای که اکثریت مخاطبان وزنه برداری داشتند بعد از مدت نسبتا طولانی و تا حدودی دیر محقق شد و خوشحالیم که امروز سجاد انوشیروانی را در راس این فدراسیون می بینیم. در همین ابتدای کار احکامی از سوی سرپرست فدراسیون صادر شد که بهداد سلیمی نایب رییس شد و حسین مقامی به عنوان سرپرست دبیری معرفی شد. بنده هم افتخار داشتم که به عنوان مدیر تیم های ملی کار خودم را آغاز کنم.
از 6، 7 سال قبل کار وزنه برداری روی زمین مانده
کار خیلی سختی را پیش رو داریم و در شش هفت سال گذشته خیلی از کارهای فدراسیون وزنه برداری زمین مانده است. اتحاد و یکسانی که باید بین تیم های ملی باشد، طی سالهای اخیر وجود نداشت. در اولین قدم انوشیروانی این موضوع را درک کرده و سعی می کند وزنه برداری را از حالت رکود خارج کند. تغییرات متعدد مربیگری به نفع وزنه برداری نبود و متاسفانه به بحث مهم فنی به شکل ابزار نگاه شد .

1723750
قرار نیست کت و شلوار بپوشم؛ خودم وارد گود می شوم
مدتهاست که مسابقات مختلف داخلی یا بین المللی برگزار نمی شد و یا به شکل محدود برگزار شده است.  خیلی از اهالی وزنه برداری به درستی می گویند یک نوجوان یا جوان مدت زمان مشخصی را در اختیار دارد تا بتواند از شرایط خودش استفاده کند، اما نه مسابقه ای برگزار شده و نه اعزامی در کار بوده است. به زودی جلسه فنی با سرپرست فدراسیون برگزار می شود تا درباره مسائل مربوط به تیم های ملی صحبت شود. بنده هم سعی می کنم هماهنگی بین سرمربیان تیم های ملی و رییس فدراسیون را انجام دهم و اگر کمبودی باشد، آن را رفع کنیم. برداشت من این است که باید وارد گود شوم و شخصیت و کاراکتر من این نیست که بخواهم با کت و شلوار نظارت کنم. 
مشکل اعتصاب ملی پوشان حل شده است 
موضوع اعتصاب ملی پوشان با آمدن رئیس جدید حل شد و از ۱۱ تیر اردوها  شکل می گیرد. جلسه ای بین ورزشکاران با سجاد انوشیروانی برگزار شد و این نفرات دغدغه های خود را گفتند. اردوها با حضور تمامی ملی پوشانی که قبلا دعوت شده بودند، برگزار می شود. 
قرارداد دو ساله با علی حسینی جای سوال دارد!
سعید علی حسینی یا محمدحسین برخواه جزو خانواده وزنه برداری هستند و علی حسینی همچنان سرمربی تیم ملی است،‌ اما حکم ایشان قرارداد دو ساله است که این جای سوال دارد! اگر فدراسیون بخواهد قرارداد علی حسینی را لغو کند، احتمالا می بایست غرامت پرداخت کند. مرسوم نبود در وزنه برداری یک سرمربی قرارداد ببندد و صرفا حکم بوده است. امیدوارم غرضی پشت این بستن قرارداد نباشد.
تا این لحظه علی حسینی سرمربی تیم ملی است
علی حسینی یک قهرمان بزرگ بود و تجربیاتی را در جوانان و نوجوانان داشت که آن چند سال تنها با حکم فعالیت داشت. تا این لحظه با حمایت انوشیروانی، سعید علی حسینی سرمربی تیم های ملی بزرگسالان است. من هم او را به عنوان یک قهرمان بزرگ می شناسم. قطعا علی حسینی سرمربی است و اصلا تا این لحظه قرار نیست تغییراتی صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها