کد خبر : 1831085 | 07 تیر 1401 ساعت 10:48 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

قشمی: شهربابک با قدرت در لیگ حاضر می‌شود

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک از حل مشکلات این تیم و حضوری قدرتمند در فصل آینده خبر می‌دهد.

قشمی: شهربابک با قدرت در لیگ حاضر می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که بحث زیادی درباره بودجه فصل آینده مس شهربابک شکل گرفته بود، عباس قشمی مدعی است این باشگاه از امروز استارت خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ فصل آینده خواهد زد. وی در اینباره می‌گوید: خوشبختانه با مساعدت مدیران استانی، شرایط مناسبی برای حضور مس شهربابک در فصل آینده شکل گرفته است و این تیم در تلاش خواهد بود انتظارات هواداران عزیز را برآورده کند.

وی ادامه داد: مس شهربابک فصل گذشته با سود بردن از پتانسیل خود و با حمایت هواداران و تلاش کادرفنی و بازیکنان به دنبال ثبات در لیگ آزادگان بود و در فصل جاری نیز تلاش خواهد کرد انتظارات را به بهترین شکل برآورده کند و جاه‌طلبی‌اش را دنبال خواهد کرد

مدیرعامل مس شهربابک درباره شایعه جدایی وحید رضایی گفت: طبیعی است که مربی‌ای با دانش فنی و کارایی مثل ایشان با پیشنهاداتی مواجه شود و مسلما این موضوع باعث خوشحالی ماست که فردی را روی نیمکت داریم که تیم‌های مدعی خواهان جذب وی هستند. با این حال باید بگوییم که ایشان با ما قرارداد داریم و همکاری مناسبی بین ما در جریان است. جاه‌طلبی آقای رضایی برای ما یک اتفاق مثبت است و باید تلاش کنیم با شکل دهی امکانات مناسب، در مسیر هدف بزرگی که دنبال می‌کنیم، قرار گیریم و مسلما ایشان همچنان به همکاری با مس شهربابک ادامه خواهند داد.

قشمی در پایان گفت: از امروز با قدرت در نقل و انتقالات شرکت خواهیم کرد. البته ارقام جادویی تنها مربوط به لیگ برتر نیست و برخی تیم‌ها با مبالغ بالا شرایط سختی را شکل داده‌اند اما مسلما مس شهربابک همانند فصول گذشته که با برنامه ریزی و هدفمند در بازار حاضر شد، اینبار هم با جذب بهترین نفرات مدنظر کادرفنی، در لیگ حاضر خواهد شد و به دنبال بهترین اتفاق در فصل آتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها