کد خبر : 1831092 | 07 تیر 1401 ساعت 11:16 | 25.9K بازدید | 15 دیدگاه

با اعلام نایب رییس باشگاه انگلیسی

قرارداد صیادمنش با هال سیتی دائمی شد

قرارداد الهیار صیادمنش بعد از حضور قرضی در تیم های زوریا لوهانسک اوکراین و هال سیتی انگلیس در نهایت قطعی شد و او دیگر بازیکن باشگاه فنرباغچه به شمار نمی رود.

قرارداد صیادمنش با هال سیتی دائمی شد

به گزارش "ورزش سه"، این خبری بود که از سوی نایب رییس باشگاه انگلیسی اعلام شد. تان کسلر، نایب رئیس باشگاه هال سیتی در گفت‌وگو با رادیو بی‌بی‌سی شفیلد اعلام کرد که قرارداد قرضی صیادمنش را دائمی کرده و این مهاجم 20 ساله، از این پس بازیکن هال سیتی محسوب می‌شود.

این جابجایی برای باشگاه استقلال هم آورده مالی خواهد داشت. باشگاه فنرباغچه که در زمان مربیگری شفر در استقلال این بازیکن را از جمع آبی ها جدا کرد علاوه بر پرداخت 650 هزار دلار به تیم آبی در بندی از قرارداد متعهد شده بود در صورت فروش الهیار به تیم جدید مبلغی از سود را به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد کرد. به هر صورت الهیار که فصل گذشته به صورت قرضی برای هال سیتی بازی می کرد از این پس حضور بی دغدغه تری در ترکیب این تیم خواهد داشت به این خاطر که دیگر باشگاه فنرباغچه برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گیرنده نیست.

الهیار که حضور در جام جهانی زیر 17 سال در سال 2017 را به همراه تیم ملی نوجوانان تجربه کرده است امیدوار است یک بار دیگر تجربه بازی در جام جهانی را به دست بیاورد. این بار به همراه تیم ملی و در جام جهانی 2022. حضور درخشان در ترکیب هال سیتی در فصل جدید بازی ها می تواند به او در مسیر رسیدن به این هدف کمک کند.

دیدگاه‌ها