کد خبر : 1831097 | 07 تیر 1401 ساعت 12:03 | 17.8K بازدید | 15 دیدگاه

انتقاد تند درویش از ایجنت‌های فوتبال ایران!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معضل نقل و انتقالات را «مدیربرنامه‌ها» معرفی کرد.

انتقاد تند درویش از ایجنت‌های فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و درباره نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: تقریبا تمام همکاران عزیزی که پیرامون نقل و انتقالات و قوانین آن صحبت می‌کردند اتفاق نظر داشتند.  با وضعیتی که بعضی از تیم ها برای خرید بازیکن وارد میدان شده‌اند، شاید توان یکی دو تیم بیشتر نباشد که در این عرصه رقابت کنند. از این جهت اگر بنا است قاعده و قانون و سقفی وجود داشته باشد، ما هم استقبال می‌کنیم. اگر هر کاری دارای قواعدی باشد آسایش و آرامشی برای تیم مهیا می‌کند که ما هم یقینا خواهان آن هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس دیدگاه خود را به این شکل توضیح داد: یک معضل بزرگ، معضل مدیربرنامه است؛ حالا یا مدیربرنامه یا اشخاصی که این روزها کارشان با این اسم در بازار فوتبال رواج دارد. من یک مثال ساده می‌زنم؛ تعدادی به نام مدیربرنامه آمدند و برای بازیکن خارجی به ما قیمت دادند. من از طریق یکی از دوستان بسیار نزدیک و با محبت که ایران هم زندگی نمی‌کرد، با مدیرعامل آن باشگاه ارتباط برقرار کردم. شاید باورکردنی نباشد اما وقتی من با مدیرعامل آن باشگاه صحبت کردم باعث تعجب او بود و می‌گفت چه خبر است؟ تا به حال چندین نفر به نام مدیربرنامه برای باشگاه شما این بازیکن را می‌خواستند. گفتم نه یک نفر از طرف ما صحبت کرده بود و ما گفتیم از طریق دوست مشترک‌مان ارتباط مستقیم برقرار کنیم که صحبت ها هم تقریبا نهایی شد. ایشان تصویری همان لحظه بازیکن را آورد و با ایشان هم صحبت کردیم. بعد از اینکه تماس ما تمام شد این بازیکن با دوست ما تماس گرفته بود و می‌گفت چندین نفر از ایران تماس می‌گیرند که شما قرارداد نبند ما با ۱۰۰-۲۰۰ هزار دلار بیشتر قرارداد را برایت درست می‌کنیم. معضل امروز ما این است.

درویش در مورد جذب یک بازیکن جوان اظهار داشت: دو سه هفته تا پایان مسابقات لیگ مانده بود که بازیکن جوانی به من مراجعه کرد و گفت من از جوانی و بچگی پرسپولیس را خیلی دوست داشتم و هنوز خواهان آن هستم. بازیکن خوب و جوانی هم بود و ما هم گفتیم استقبال می‌کنیم و این بازیکن جوان و با آتیه را خیلی دوست داریم. با آقای گل‌محمدی هم صحبت کردیم و ایشان هم تایید کرد.

وی افزود:همان روزها قیمتی هم اعلام کرد و گفت نمی‌شود ببندیم؟ گفتم این غیراخلاقی است. درست است دو هفته مانده و بازیکنی که قرارداد نداشته باشد عملا آزاد است ولی من این را بی اخلاقی می‌دانم؛ اجازه بده لیگ تمام شود و بعد قرارداد می‌بندیم. لیگ که تمام شد یک مدیربرنامه با خودش آورد و گفت این یکبار برای من کفشی خرید و حالا اشکالی ندارد. شاید باورتان نشود؛ ۲۰۰ درصد بیشتر از صحبتی که کرده بودیم خواهان بود. بازیکن می‌گفت من دوست دارم اما طرف می‌گفت کمتر نمی‌شود. بعد هم واقعا با تیمی ۱۵۰-۲۰۰ درصد بیشتر از چیزی که با ما صحبت کرده بود قرارداد بست. به نظر من معضل مدیربرنامه است.

دیدگاه‌ها