کد خبر : 1831114 | 07 تیر 1401 ساعت 13:13 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد کلایورت از دمبله: این بازی را تمام کن

پاتریک کلایورت، ستاره سابق بارسا، از حواشی ایجاد شده پیرامون تمدید قرارداد عثمان دمبله راضی نیست.

انتقاد کلایورت از دمبله: این بازی را تمام کن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسا به پایان رسیده و او هنوز قرارداد جدیدی را با این باشگاه یا تیم دیگری به امضا نرسانده است. 
ژاوی علاقه زیادی به حفظ این بازیکن دارد و تلاش‌های مدیران بارسا برای امضای قرارداد جدید با او ادامه دارد و در روزهای اخیر مذاکرات و جلسات متعددی به همین منظور برگزار شده است.
با این حال، رفتارهای دمبله در چند ماه اخیر انتقادات بسیاری را به دنبال داشته و به نظر می‌رسد که کلایورت نیز چندان از روندی که این بازیکن در پیش گرفته راضی نیست. 
او در گفتگو با لارگوئرو درباره شرایط این بازیکن فرانسوی گفت:« او بازیکن خوب و بزرگی است اما اگر می‌خواهد در بارسا بماند باید کاری کند و به این روند خاتمه دهد. این باشگاه حالا در شرایط سختی قرار دارد. او باید با این شرایط کنار آمده و به این بحث پایان دهد چون همه چیز بیش از حد طولانی شده است.»

1722799
این ستاره سابق بارسا همچنین در پاسخ به سوالی درباره رونالد کومان اظهار داشت:«من نمی‌دانم که آیا رفتاری که با او شد منصفانه بود یا خیر. این موقعیت‌هایی است که ممکن است پیش بیاید اما من نمی‌توانم اظهارنظری در این باره داشته باشم چون از تمام جزییاتی که اتفاق افتاد خبر ندارم.»
کلایورت همچنین با تمجید از کیفیت فرانکی دی‌یونگ اضافه کرد:« من امیدوارم که بارسا همچنان این بازیکن را حفظ کند. او یک فوتبالیست عادی نیست و بازیکن منعطفی است که می‌تواند در چندین پست به میدان برود. اگر من بودم، حاضر به فروش چنین بازیکنی نمی‌شدم.»

دیدگاه‌ها