کد خبر : 1831118 | 07 تیر 1401 ساعت 13:34 | 23.8K بازدید | 11 دیدگاه

حمله ستاره اورتون به کلوپ: سال‌هاست ناله می‌کنی!

اندروس تاونزند، وینگر اورتون، از اظهارات یورگن کلوپ در چند فصل انتقاد کرد.

حمله ستاره اورتون به کلوپ: سال‌هاست ناله می‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال از مدیران فوتبال انگلیس خواسته بودند که تغییراتی را در لیگ برتر ایجاد کنند. 
اولین بار در زمان شیوع ویروس کرونا در فصل 20-2019 طرح استفاده از پنج تعویض مطرح شد و حالا فشارها و درخواست‌ها از مدیران فوتبال انگلیس باعث شد که استفاده از پنج تعویض به صورت رسمی و قانونی اعمال شود. 
کلوپ بارها از مدیران فوتبال انگلیس خواسته بود که با دیگر لیگ‌های اروپایی همراه شده و استفاده از پنج بازیکن تعویضی در لیگ‌های داخلی این کشور را به قانون تبدیل کنند تا شرایط سلامتی بازیکنان حفظ شود. 
تاونزند در گفتگو با تاک اسپورت درباره این موضوع اظهار داشت:« از این که کلوپ چطور توانست بار دیگر حرف خودش را به کرسی بنشاند خوشم آمد. او سال‌هاست که ناله می‌کند. آنها فشار زیادی آوردند و در نهایت موفق شدند پنج تعویض که او به دنبالش بود را به دست آورند.»

1713815


او با انتقاد از سبک رفتاری کلوپ گفت:« او حالا این پنج تعویض را دارد اما احتمالا همچنان از دو یا سه تعویض در دیدارهای بزرگ استفاده می‌کند. اما ما چه کسی هستیم که بخواهیم با او بحث کنیم؟ من فکر  می‌کنم لیورپول و سیتی در مهم‌ترین دیدارها از دو تعویض استفاده می‌کنند. آنها حتی سه تعویض خودشان را هم به طور کامل انجام نمی‌دهند.»
این وینگر اورتون در ادامه اضافه کرد:« در دیدارهایی مانند کریستال پالاس یا برنتفورد که نمی‌توانند تیم‌ها را به زانو درآورند و بازی 0-0 است از پنج بازیکن تراز اول جهانی استفاده می‌کنند تا شرایط بازی را تغییر دهند و مقاومت دفاعی حریف را بکشند. از نظر من چنین شرایطی منصفانه نیست.»

دیدگاه‌ها