کد خبر : 1831120 | 07 تیر 1401 ساعت 13:51 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

برای انجام تست پزشکی؛ اوریگی به میلان رسید

دیووک اوریگی، .مهاجم بلژیکی، به زودی قراردادی را با میلان به امضا خواهد رساند.

برای انجام تست پزشکی؛ اوریگی به میلان رسید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تصمیم گرفت که به حضور اوریگی در این تیم خاتمه دهد تا او به دنبال پیوستن به باشگاه دیگری در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال باشد. 
این بازیکن که پیش از این گل‌های خاطره‌انگیز بسیاری را در پیراهن لیورپول به ثمر رسانده بود، قرارداد جدیدی را با این تیم امضا نکرد تا به عنوان بازیکن آزاد گزینه خوبی برای باشگاه‌های اروپایی به حساب بیاید. 
میلان زودتر از هر باشگاه اروپایی دیگری برای جذب او اقدام کرده و با این بازیکن به توافق رسید تا او را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. 

1723785
اوریگی اولین خرید تابستانی مدافع عنوان قهرمانی سری A به حساب می‌آید و آنها قصد دارند با توجه به مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ در چند ماه ابتدایی فصل، خط حمله خودشان را تقویت کنند. 
او دقایقی قبل برای انجام تست‌های پزشکی وارد شهر میلان شد و برای خبرنگارانی که در انتظار عکس گرفتن از او و صحبت با او بودند دست تکان داد که باعث خوشحالی آنها شد.

1723786


این بازیکن فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی در ترکیب لیورپول پیدا نکرد و یورگن کلوپ تنها در 18 بازی از او استفاده کرد. او در همین 18 بازی موفق شد شش گل به ثمر برساند و چهار پاس گل ارسال کند که آمار درخشانی به حساب می‌آید. 
گفته می‌شود دستمزد این بازیکن در میلان چهار میلیون یورو است که برابر با دستمزدی است که پیش از این در لیورپول دریافت می‌کرد.

دیدگاه‌ها