کد خبر : 1831127 | 07 تیر 1401 ساعت 14:36 | 20.4K بازدید | 11 دیدگاه

تجربه‌های مشابه در نوکمپ

شاید لواندوفسکی بزرگترین ناکامی بارسلونا بشود

به نظر می‌رسد که این پنجره نقل و انتقالاتی از اهمیت خاصی برای بارسلونا برخوردار است.

شاید لواندوفسکی بزرگترین ناکامی بارسلونا بشود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری روبرو بوده اما این بازار نقل و انتقالات امتحانی برای این باشگاه است تا جذابیتش برای بازیکنان را امتحان کند. 
باید دید که آنها تا چه حد توانایی متقاعد کردن بازیکنان برای پیوستن به این تیم را دارند، هرچند که شاید از نظر مالی قدرت و توان قابل توجهی نداشته باشند. 
همه چیز در حال حاضر به سابقه درخشان این باشگاه و البته پروژه آینده آنها بستگی دارد و خوان لاپورتا و مدیرانش باید در جذب بازیکنان با تکیه بر این موارد عملکرد درخشانی داشته باشند. 
تابستان تا این جای کار پر از اتفاقات هیجان انگیز و احساسی برای هواداران بارسلونا بود که نقش اول آن را روبرت لواندوفسکی برعهده داشته است. این بازیکن لهستانی به وضوح گفته که دوست دارد تیمش را تغییر دهد و به بارسلونا ملحق شود اما بایرن مونیخ نیز اعلام کرده که اجازه انجام این انتقال را نخواهد داد. 
بسیاری از هواداران با توجه به خاطراتی که دارند آمادگی عملی نشدن این انتقال را دارند، این که لواندوفسکی در مونیخ بماند و بارسا یک مهاجم نه چندان تراز اول لحظه آخری به خدمت بگیرد. 

1720203

هرچقدر هم که آلِمانی و کرویف مدیران خوبی باشند، توانایی معجزه کردن ندارند و شرایط مالی این باشگاه به سختی این کار دامن زده است. 
پیش از این نیز بارها پیش آمده که بازیکنان جذابی خواهان پیوستن به بارسا بودند اما این باشگاه با وجود این علاقه در جذب آنها موفق عمل نکرده و همین باعث شده که بسیاری از هواداران با چشم تردید به این انتقال نگاه کنند. 
پیش از این بارسا ضربات بسیاری را در پنجره نقل و انتقالاتی خورده و پاری سن ژرمن یکی از دلایل اصلی و بزرگ این ضربات بوده است. تنها ضربه آنها به این تیم جذب نیمار نبود، اتفاقی که بارسا هرگز نتوانست آن را هضم کند، بلکه بازیکنانی بود که اجازه جذب آنها به بارسا داده نشد. 
مارکینیوش، داوید لوییز، وراتی، دی‌ماریا، رابیو و حتی بازگشت نیمار که در آستانه عملی شدن بود اما در نهایت به سرانجام نرسید. این بازیکن برزیلی به شکلی دیوانه‌وار خواهان بازگشت بود اما دو طرف برای انجام این انتقال به توافق نرسیدند. 
د‌ی‌لیخت دیگر بازیکنی است که از چنگ بارسا سر خورد. با توجه به عملکرد نه چندان درخشان او در یوونتوس و نمایش قابل قبول رونالد آرائوخو، این شکست چندان دردناک نبود اما ناکامی این باشگاه در جذب این مدافع جذاب در آن زمان ضربه زیادی به آنها زد. 
رویای مدیران بارسا این بود که دی‌لیخت و فرانکی دی‌یونگ را به صورت همزمان به نوکمپ بیاورند اما در نهایت مجبور شدند به جذب این هافبک هلندی اکتفا کنند که البته به خودی خود خرید بزرگ و مهمی بود. 
نام‌های بسیاری برای تقویت خط حمله بارسا در چند سال اخیر مطرح شده است. شاید بدترین اتفاق ممکن برای آنها تلاشی بود که برای جذب رودریگو مورنو انجام دادند و تا لحظه آخر نیز ادامه داشت اما به نتیجه نرسید و در نهایت لوک دی‌یونگ به این تیم ملحق شد. 
آنها همچنین علاقه زیادی به لائوتارو مارتینز داشتند و او نیز تمدید قراردادش را به تعویق انداخت اما بارسا هرگز به صورت جدی برای جذب این بازیکن آرژانتینی اقدام نکرد. 
با وجود تمامی این اتفاقات، فکر کردن به این که لواندوفسکی هم جز همین روایات قرار خواهد گرفت اجتناب ناپذیر است. روایت این بازیکن تمام جزییات لازم برای تبدیل شدن به یک ناکامی دیگر را دارد: او بازیکن بزرگی است، بارسلونا هفته‌هاست که به دنبال اوست و بایرن حاضر نیست او را به فروش برساند... باید دید شرایط چطور پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها