کد خبر : 1831132 | 07 تیر 1401 ساعت 14:48 | 11.7K بازدید | 16 دیدگاه

بارها این موضوع را تکرار کرده‌ام؛

ماجدی: اسکوچیچ سرمربی قطعی تیم‌ملی در جام جهانی

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد که به هیچ وجه قصدی برای تغییر اسکوچیچ در جام جهانی قطر در ذهن مسئولان فدراسیون نیست.

ماجدی: اسکوچیچ سرمربی قطعی تیم‌ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و حتی پس از صعود مقتدرانه از مرحله دوم مقدماتی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی که با چهار پیروزی پیاپی و دشوار برابر هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و عراق به دست آمد، همواره انتقادات زیادی نسبت به حضور این سرمربی کروات در راس کادر فنی تیم ملی وجود داشته است و فشارها روی اسکوچیچ در مرحله نهایی هم با وجود پیروزی‌های مداوم تیم ملی ادامه داشت و پس از تساوی مقابل کره‌جنوبی در تهران و به ویژه شکست مقابل این تیم در سئول اوج گرفت.
البته این تمام ماجرا نیست و همواره به بهانه‌های مختلف نظیر عدم دعوت از طارمی، ماجرای حسین کنعانی‌زادگان، دعوت نشدن 5 استقلالی به اردوی تیم ملی و ... جامعه فوتبال معمولا فشار زیادی روی اسکوچیچ وارد کرده و عده‌ای او را مربی‌ای با کارنامه ضعیف توصیف می‌کنند که نمی‌تواند نتایج خوبی با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بگیرد و به همین دلیل باید یک نام بزرگ‌تر برای هدایت تیم ملی فوتبال  ایران جایگزین او شود. 
طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر بارها این موضوع نقل اصلی محافل فوتبالی بوده و هنوز هم در فاصله چهار ماه و 22 روز مانده تا اولین دیدار تیم ملی برابر انگلیس، در مورد ماندن یا رفتن اسکوچیچ دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. با این حال میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال در آخرین گفتگوی خود با حمایت بی قید و شرط از اسکوچیچ به این شبهات و ابهامات پایان داده و او را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر معرفی کرده است. 
سرپرست فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اینطور به حمایت از سرمربی کروات تیم ملی پرداخته است:« اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خواهد بود. من بارها این موضوع را تکرار کرده‎‌ام و آقای رضائیان (عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال) هم در برنامه فوتبال برتر همین موضع را عنوان کردند. باز هم تکرار می‌کنم که آقای اسکوچیچ گزینه اول و آخر من برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی در جام جهانی قطر است و به هیچ وجه درست نیست مدت زمان کمی که تا جام جهانی باقی‌مانده را با این حرف‌های تکراری از دست بدهیم.» 
سرپرست فدراسیون که این روزها فشار زیادی بابت برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی مناسب تحمل می‌کند و بسیاری عملکرد فدراسیون در این زمینه را زیر سوال برده‌اند، ادامه داد:« در حال حاضر اولویت ما برنامه‌ریزی اردو و بازی تدارکاتی خوب در ماه سپتامبر است و تمام تلاشمان را برای مهیا کردن بهترین شرایط ممکن به کار گرفته‌ایم.»

دیدگاه‌ها