کد خبر : 1831133 | 07 تیر 1401 ساعت 15:10 | 37.1K بازدید | 13 دیدگاه

تیته پشت ستاره PSG

دفاع قاطعانه از نیمار؛ استفاده از او را بلد نیستید

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل معتقد است استفاده از نیمار در کناره های زمین حماقت محض است.

دفاع قاطعانه از نیمار؛ استفاده از او را بلد نیستید

به گزارش "ورزش سه"، نیمار یکی از امیدهای اصلی برزیل برای فتح جام جهانی 2022 است در حالی که او در پی اس جی شرایط خوبی ندارد و گفته می شود در فهرست فروش قرار گرفته است. نیمار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است ولی در 5 سال گذشته نتوانسته برای پی اس جی بازیکنی در سطح توقعات باشد. نباید فراموش کرد که پست بازی نیمار در پی اس جی با تیم ملی برزیل متفاوت است. تیته، سرمربی برزیل نیمار را در مرکز زمین و پشت مهاجمان مورد استفاده قرار می دهد.

1718967

تیته در این رابطه گفت:« نیمار یک مشکل نیست بلکه یک راه حل است. چه کسی می تواند ارزش های نیمار را زیر سوال ببرد؟ معتقدم بهترین پست برای نیمار مرکز زمین و پشت مهاجمان است. برخی مواقع می گویند نیمار در میانه زمین بیشتر اشتباه می کند که طبیعی است ولی تاثیر مثبت او در شکل بازی تیم این اشتباهات را می پوشاند. او آنجا بسیار تعیین کننده تر است.»

1700649

تیته ادامه داد:« اگر یک مربی نیمار را در کناره های زمین و به عنوان بال استفاده کند، هنگام تماشای بازی، او را خر صدا خواهم کرد! بازیکنی با این کیفیت در کناره های زمین هرز می رود و نیمی از توانایی هایش از بین خواهد رفت. نیمار شاید در مرکز زمین اشتباهاتی مرتکب شود ولی ترجیح می دهم، خلاقیت های او و تاثیر مثبتی که روی بازی تیم دارد را لحاظ کنم.»

دیدگاه‌ها