کد خبر : 1831139 | 07 تیر 1401 ساعت 16:47 | 12.2K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

درخواست نهایی از دمبله، کوتاه بیا و تمدید کن

بارسلونا در ملاقات دیروز با مدیر برنامه های دمبله از وی خواست که مشکلات اقتصادی را درک کرده و قرارداد پیشنهادی را قبول کند.

درخواست نهایی از دمبله، کوتاه بیا و تمدید کن

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا و وکلای عثمان دمبله دیروز در سیوتات اسپورتیوا با هم دیدار کردند. از باشگاه بارسلونا ژاوی هرناندز، متئو آلِمانی، و جوردی کرایف در این جلسه حاضر بودند. موسی سیسوکو و دستیارش مارکو لیختشتاینر نیز نماینده بازیکن بودند. این جلسه بدون توافق، تنها سه روز قبل از پایان قرارداد دمبله، با بارسا در 30 ژوئن به پایان رسید.

1723129

باشگاه بارسلونا معتقد است نمی توان کارهای دیوانه کننده نه برای عثمان دمبله و نه برای هیچ بازیکن دیگری انجام داد. به این ترتیب، بارسلونا روی موضع قبلی خود ماند، حاضر نشد پیشنهاد قبلی خود به دمبله را تغییر دهد و در نتیجه، بر سر دستمزد به تواق نرسیدند. منابع نزدیک به مدیریت باشگاه، کاهش دستمزد دمبله را تکذیب کرده اند ولی در هر صورت ستاره فرانسوی دستمزد پیشنهادی را هم نپذیرفته است. 

بارسا به سیسوکو و لیختشتاینر در مورد مشکلات اقتصادی خود، در مواجهه با بازار نقل و انتقالات و تمدید قراردادها توضیح داد و استدلال کرد که چرا از نظر مالی ارائه پیشنهادی بهتر به دمبله مقدور نیست.

1716828

بارسا هنوز دمبله را رد نکرده زیرا می داند که او بازیکن مقبول و مورد علاقه ژاوی است. اگر یک جانشین سطح بالا به جای دمبله پیدا شود، در آن صورت ژاوی می تواند بدون عثمان کار کند، اما در غیر این صورت، ژاوی ترجیح می دهد دمبله را حفظ کنند. باشگاه به سیسوکو اعلام کرد که وضعیت به قدری پیچیده است که نه تنها فروش فرانکی دی یونگ ضروری است که کاهش دستمزد بازیکنانی که بیشترین دریافتی را دارند نیز اجتناب ناپذیر خواهد بود. آنها از ایجنت دمبله خواستند که به خاطر باشگاه فداکاری کرده و همین قرارداد را قبول کنند. دمبله قرار است تا دو روز دیگر پاسخ نهایی خود را بدهد.

دیدگاه‌ها