کد خبر : 1831141 | 07 تیر 1401 ساعت 15:45 | 16.4K بازدید | 11 دیدگاه

گزارش میرر

تردیدهای اریکسن برای قبول پیشنهاد منچستر

هافبک پیشین تیم‌های تاتنهام و اینتر به یک دلیل خاص هنوز نسبت به پیوستن به شیاطین سرخ تردید دارد.

تردیدهای اریکسن برای قبول پیشنهاد منچستر

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات در دسترس است و گفته می‌شود پیشنهادهای زیادی دریافت کرده که یکی از آنها منچستریونایتد است اما این هافبک دانمارکی به یک دلیل خاص هنوز به پیشنهاد شیاطین سرخ پاسخ مثبت نداده است.

1721344

بر اساس گزارش نشریه "میرر" انگلیس؛ هافبک پیشین تیم‌های تاتنهام و اینتر به این دلیل هنوز برای پیوستن به منچستریونایتد تردید دارد و تصمیم‌گیری در این خصوص را به تأخیر انداخته، چون می‌خواهد ببیند که برنامه مدیران این باشگاه انگلیسی برای نقل‌وانتقالات چیست. منچستر هنوز فعالیت خاصی در انتقالات نداشته ولی احتمالا به زودی فرانکی دی یونگ را جذب خواهد کرد.

1701771

طبق این گزارش؛ اریکسن 30 ساله از باشگاه‌هایی برنتفورد، لسترسیتی، اورتون، تاتنهام و نیوکاسل هم پیشنهاد دارد، اما می‌خواهد از برنامه اولیه باشگاه منچستریونایتد برای نقل‌وانتقالات اطمینان حاصل پیدا کند و سپس در خصوص پیوستن یا نپیوستن به تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ تصمیم‌گیری کند.

کریستین اریکسن پس از جدایی‌اش از اینتر، در نیمه دوم فصل گذشته برای برنتفورد در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. او فصل اخیر در 11 بازی برای این تیم به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن یک گل، پایه‌گذار چهار گل هم بود.

دیدگاه‌ها