کد خبر : 1831157 | 07 تیر 1401 ساعت 17:55 | 152.6K بازدید | 35 دیدگاه

عامل بی‌نظمی باشگاه در راه جدایی؛

تصمیم جنجالی پرزیدنت امباپه؛ بیرون کردن فوق‌ستاره!

کیلیان امباپه تاکید کرده که باید نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن در همین فصل تابستان جدا شود.

تصمیم جنجالی پرزیدنت امباپه؛ بیرون کردن فوق‌ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری‌سن ژرمن در تابستان سال 2017 دست به کاری بزرگ زده و با پرداخت 222 میلیون یورو به بارسلونا، نیمار را به‌خدمت گرفت. اما هر فصل شرایط این ستاره برزیلی بدتر شده و رادیو مونته کارلو امروز در گزارشی مدعی شد هفته گذشته نماینده باشگاه پاری‌سن ژرمن با پدر این بازیکن تماس گرفته و به او اطلاع داد که می‌خواهند راهی برای جدایی این ستاره برزیلی پیدا کنند. یکی از نزدیکان ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن ژرمن نیز این خبر را تایید کرده و مدعی شد آنها دیگر علاقه‌ای به حفظ نیمار ندارند. 

1717040

این تصمیم زمانی شکل گرفت که مالکان پاری‌سن ژرمن به دشواری قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کردند و او را رهبر پروژه خود قرار دادند. کیلیان امباپه خواستار تغییراتی در سازماندهی باشگاه شد و اولین گام نیز برکناری لئوناردو، مدیر ورزشی سابق باشگاه و رفیق صمیمی نیمار در باشگاه بود. 

این ستاره فرانسوی از بی انضباطی همیشگی نیمار در تمرینات، اضافه وزن دائمی این بازیکن و روند ضعیف ریکاوری او به ستوه آمده و از مدیران پاری‌سن ژرمن خواسته به هر طریقی زمینه جدایی نیمار را فراهم سازند.

1723927

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری‌سن ژرمن به درخواست مالکان باشگاه، مسئولیت نهایی کردن این تصمیم را بر عهده گرفته است. اما نیمار نیز به افراد مورد اعتماد خود در PSG گفته که در این شرایط احساس بسیار بدی داشته و امیدوار است همچنان فرصت بازی در یک باشگاه بزرگ دیگر را داشته باشد. 

او آرزوی بازگشت به بارسلونا را در سر داشته و می‌خواهد به سران قطری پاریس ثابت کند که در موردش اشتباه می‌کنند. این ستاره برزیلی در 30 سالگی و در حالی‌که 5 ماه تا جام جهانی قطر باقی مانده است، این وضعیت دشوار را به‌عنوان یک چالش مهم در نظر گرفته و به دوستانش تاکید کرده که حالا فقط به فتح جایزه توپ طلا در خارج از باشگاه پاری‌سن ژرمن فکر می‌کند. البته دستمزد بالای نیمار، کار جذب او را برای هر باشگاهی دشوار می‌سازد.

1714465

دیدگاه‌ها