کد خبر : 1831162 | 07 تیر 1401 ساعت 18:31 | 25.1K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت رافا مارکز به نوکمپ؛

ستاره مکزیکی در بارسلونا مشغول به کار می‌شود

رافا مارکز از ابتدا فصل بعد جانشین سرخی بارجوان به‌عنوان سرمربی تیم دوم بارسلونا خواهد شد.

ستاره مکزیکی در بارسلونا مشغول به کار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای هزاره جدید میلادی بود که خوان لاپورتا در انتخابات باشگاه بارسلونا به پیروزی رسیده و در همان بدو ورود ستاره‌های بزرگی را به ترکیب تیم اضافه کرد. یکی از این بازیکنان رافا مارکز، مدافع میانی و مکزیکی بود که سال‌های موفقی را در بارسلونا سپری کرده و نقش مهمی در افتخارات این تیم ایفا کرد. حالا نشریه اسپورت مدعی شد خوان لاپورتا قصد دارد از رافا مارکز به‌عنوان سرمربی تیم دوم بارسلونا برای فصل بعد استفاده کند. 

1723823

این باشگاه همچنین خاویر ماسکرانو را نیز برای این پست زیر نظر داشت، اما در نهایت به نظر می‌رسد رافا مارکز به‌زودی کار خود را به‌جای سرخی بارخوان آغاز خواهد کرد. خوان لاپورتا از عملکرد و رفتار سرخی بارخوان تشکر کرده و به‌زودی مدافع سابق بارسلونا در پست جدیدی در باشگاه مشغول به فعالیت خواهد شد. 

سرخی بارخوان نه‌تنها در طول فصل گذشته تیم دوم بارسلونا را هدایت کرد، بلکه زمانی که از او خواسته شد پس از جدایی رونالد کومان در نیم فصل هدایت تیم اصلی را بر عهده بگیرد، به مدیریت باشگاه کمک کرده و به نوعی فداکاری کرد. سرخی بارخوان در طول هفته‌های قبل از ورود ژاوی هرناندس، رختکن باشگاه را مدیریت کرده و سپس به‌عنوان سرمربی تیم دوم تا پایان فصل به سمت خود بازگشت.

دیدگاه‌ها