کد خبر : 1831173 | 07 تیر 1401 ساعت 19:31 | 43.4K بازدید | 9 دیدگاه

کیکه ستین در راه آسیا؛

سرمربی جنجالی بارسلونا روی نیمکت الشباب عربستان

کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا به‌زودی هدایت تیم الشباب عربستان را به عهده خواهد گرفت.

سرمربی جنجالی بارسلونا روی نیمکت الشباب عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای سال 2020 بود که مدیران بارسلونا دست به اقدامی عجیب زده و بعد از ناکامی در سوپرکاپ، ارنستو والورده را برکنار کردند. در ادامه این باشگاه با کیکه ستین به توافق رسید و این سرمربی 57 ساله هدایت بلوگرانا را به عهده گرفت. اما دوران حضور کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا به بدترین شکل ممکن پیش رفت و او بعد از ناکامی‌های پیاپی، در نهایت پس از چند ماه این باشگاه را ترک کرد. کیکه ستین در آن مقطع حواشی فراوانی را تجربه کرده و با ستاره‌های بزرگ بارسلونا از جمله لیونل مسی مشکلات زیادی داشت.

1540592

حالا نشریه الریاضیه مدعی شد کیکه ستین در آستانه هدایت تیم الشباب عربستان قرار گرفته و به‌زودی شاهد حضور این سرمربی باتجربه در خاورمیانه خواهیم بود. بر اسای ادعای این نشریه، سرمربی اسپانیایی برای هدایت الشباب برای دو فصل آینده به توافق رسیده و او به‌زودی برای بستن قرارداد وارد عربستان خواهد شد. 

همچنین به نظر می‌رسد کیکه ستین و کادر مربیگری او سالی 3.7 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهند کرد. از زمان جدایی کیکه ستین از باشگاه بارسلونا در تاریخ 17 آگوست 2020، این اولین تجربه مربیگری او محسوب می‌شود و ستین تقریبا بعد از دو سال بعد به تمرینات باز می‌گردد. این دومین تجربه کیکه ستین در خارج از اسپانیا پس از دوران کوتاه حضور او به‌عنوان سرمربی گینه استوایی در سال 2007، خواهد بود.

دیدگاه‌ها