کد خبر : 1831180 | 07 تیر 1401 ساعت 19:47 | 24K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی؛ مهاجم ژاپنی لیورپول راهی موناکو شد

موناکو با پرداخت 15 میلیون یورو، تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی را از لیورپول به‌خدمت گرفت.

رسمی؛ مهاجم ژاپنی لیورپول راهی موناکو شد

به گزارش "ورزش سه"، تاکومی مینامینو، ستاره 27 ساله لیورپول برای تکمیل کردن تست پزشکی، این هفته از ژاپن به موناکو سفر کرده و در نهایت با این باشگاه به توافق رسیده است. باشگاه لیورپول برای فروش این بازیکن مبلغ 15 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و سه میلیون یورو دیگر نیز به‌عنوان پاداش احتمالی در قرارداد درج خواهد شد. مینامینو قراردادی چهار ساله با موناکو امضا کرده و از فصل بعد در لیگ فرانسه بازی خواهد کرد. مهاجم سابق ردبول سالزبورگ از زمانی که در ژانویه 2020 با مبلغ 7.25 میلیون پوند راهی آنفیلد شد، نتوانست جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند و بعد از دو سال از لیورپول جدا شد. 

البته مینامینو نیمه دوم فصل 2020-2021 را به‌صورت قرضی در ساوتهمپتون سپری کرد و در نهایت در 55 بازی برای لیورپول 14 گل به ثمر رسانده است. مینامینو در فصل گذشته تنها 11 بازی در لیگ برتر به میدان رفته و فقط یک بار در ترکیب ثابت قرار گرفت. البته مینامینو بهترین گلزن باشگاه در هر دو جام اتحادیه و حذفی (تنها جام‌هایی که لیورپول در فصل گذشته به‌دست آورد) بود و از این حیث عملکرد درخشانی داشت.

تاکومی مینامینو پس از نهایی شدن این انتقال گفت: "پیوستن به موناکو برای من خیلی خوشحال کننده است. مفتخرم که بخشی از پروژه باشگاهی هستم که به‌تازگی دو بار متوالی روی سکو رفته و حالا یکی از بازیکنان تیمی هستم که از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود."

1723841

دیدگاه‌ها