کد خبر : 1831193 | 07 تیر 1401 ساعت 21:30 | 49K بازدید | 20 دیدگاه

وقتی رونالدو هست بازوبند نباید دست مگوایر باشد

یک ملی‌پوش سابق انگلیسی با انتقاد از کاپیتانی هری مگوایر در منچستریونایتد می‌گوید یکی از مشکلات بزرگ شیاطین سرخ انتخاب او به‌عنوان کاپیتان تیم است.

وقتی رونالدو هست بازوبند نباید دست مگوایر باشد

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر، فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی با پیراهن منچستریونایتد داشت. عملکرد ضعیفی که باعث شده انتقادها از او اوج بگیرد و بسیاری از کارشناسان فوتبال خواهان گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر باشند.

حالا که یونایتد مربی دیگری را روی نیمکت می‌بیند، بسیاری از هواداران یونایتد و کارشناسان خواهان این هستند که اریک تن‌هاخ در روند بازسازی شیاطین سرخ، بازوبند کاپیتانی را از مگوایر بگیرد. این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که کریستیانو رونالدو در بین هواداران یونایتد به‌عنوان لایق‌ترین چهره برای کاپیتانی شناخته می‌شود.

1723855

درن بنت، ملی‌پوش سابق انگلیس، که سابقه سال‌ها بازی در لیگ برتر جزیره را دارد در گفت‌وگو با تاک‌اسپورت، انتقادها از مگوایر را درست ارزیابی کرد و گفت باشگاهی به بزرگی یونایتد باید چهره‌ای را به‌عنوان کاپیتان داشته باشد که هم بازیکنان و هم هواداران برایش احترام بیشتری قائل باشند.

این ملی‌پوش سابق انگلیسی در ادامه گفت:" کسی که بازوبند را به بازو می‌بنند باید کسی باشد که بازیکن‌ها به او گوش بدهند. البته هر کس بازوبند را داشته باشد خودبه‌خود بازیکنان باید به او گوش بدهند ولی واقعا فرق می‌کند که چه کسی کاپیتان است. وقتی چهره‌ای مورد قبول همه بازیکن‌ها و هواداران، بازوبند را داشته باشد احترام به او باعث می‌شود شرایط تیم تفاوت واضحی پیدا کند".

بنت در ادامه صحبت‌هایش گفت:" رونالدو ستاره‌ای است که در بالاترین سطح فوتبال دنیا در اوج بوده و یکی از اسطوره‌های فوتبال است. او کاپیتان تیم ملی کشورش بوده و با آن تیم افتخارات مهم به‌دست آورده. من همیشه گفته‌ام کاپیتان یونایتد یا باید کریستیانو باشد یا دخیا".

دیدگاه‌ها