کد خبر : 1831196 | 07 تیر 1401 ساعت 21:55 | 18.6K بازدید | 13 دیدگاه

رئیس بوروسیا دورتموند:

مانه اشتباه نکرده؛ فوتبال آلمان اعتبار دارد

رئیس باشگاه دورتموند با انتقاد شدید از یک بازیکن سابق لیورپول به دلیل انتقادش از انتقال سادیو مانه به فوتبال آلمان، از او به‌عنوان یک «احمق پرادعا» یاد کرد.

مانه اشتباه نکرده؛ فوتبال آلمان اعتبار دارد

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش دین ساوندرز، بازیکن سابق لیورپول، با کلماتی بی‌سابقه از انتقال سادیو مانه از لیورپول به بایرن مونیخ انتقاد کرد و گفت او اشتباه مهلکی کرده و بهترین دو سال عمر فوتبالی‌اش را با پیوستن به یک باشگاه آلمانی تباه کرده است.

یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند، اما به حمایت از رقیب سنتی‌ باشگاهش در آلمان برخاسته و می‌گوید مانه تصمیم درستی گرفته و ساوندرز با کلمات تندی که علیه فوتبال آلمان به کار برده نشان داده چیزی بیش از یک «احمق پرادعا» نیست.

1723859

واتزکه علاوه بر ریاست باشگاه بوروسیا دورتموند، در سازمان لیگ آلمان هم مسئولیت داشته و در اتحادیه باشگاه‌های اروپایی هم عضو هیئت‌مدیره است.

ساوندرز به‌عنوان بازیکن سابق لیورپول با اشاره به ناموفق بودن واینالدوم و کوتینیو، دو بازیکن سابق لیورپول، که بعد از جدایی از این باشگاه نتوانستند به هیچ‌وجه موفقیتی در حد دوران حضورشان در لیورپول داشته باشند، پیش‌بینی کرد سادیو مانه هم به سرنوشت آنها دچار خواهد شد.

1723860
هانس یواخیم واتزکه؛ رئیس باشگاه دورتموند

واتزکه در گفت‌وگویی با روزنامه آلمانی بیلد به این انتقادها از سادیو مانه و از فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت:" همیشه احمق‌های پرادعایی پیدا می‌شوند که از این حرف‌ها بزنند. من به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره اتحادیه باشگاه‌های اروپایی از نزدیک می‌بینم که فوتبال آلمان بین کشورهای اروپایی همچنان از چه اعتبار بالایی برخوردار است. انگلیسی‌ها که فصل گذشته نتوانستند در هیچ‌کدام از سه جام اروپایی قهرمان بشوند بهتر است کمی از خود بزرگ بینی‌شان کم کنند".

دیدگاه‌ها