کد خبر : 1831202 | 07 تیر 1401 ساعت 23:28 | 29.8K بازدید | 15 دیدگاه

تصمیم نهایی بارسا؛ ممفیس دیپای فروشی است

روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، مدعی است مدیران بارسا برای فروش ممفیس دیپای تصمیم قطعی گرفته و آماده دریافت پیشنهادها هستند.

تصمیم نهایی بارسا؛ ممفیس دیپای فروشی است

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، مدیران باشگاه بارسا در مورد فروش ستاره هلندی خود، ممفیس دیپای، به تصمیم قطعی رسیده و قصد فروش او را دارند. این روزنامه می‌گوید مدیران برنامه‌های دیپای دیروز در مقر باشگاه بارسا حضور یافته و این تصمیم باشگاه به آنها اعلام شده است. بارسا آماده دریافت پیشنهادها برای واگذاری دیپای است.

با اینکه دیپای اعلام کرده علاقه‌ای به ترک بارسا ندارد ولی مدیران باشگاه کاتالان با توجه به اینکه احتمال می‌دهند امسال تابستان دو مهاجم جدید به جمع بازیکنان‌شان اضافه شود، تصمیم گرفته‌اند در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، دیپای را به فروش برسانند.

1723867

اسپورت می‌گوید بارسا پیشنهادهایی را که با مبلغ بیشتر از 20 میلیون یورو دریافت شود بررسی خواهد کرد. بر اساس این گزارش، بارسلونا تا این لحظه تماس‌هایی داشته اما هنوز پیشنهادی قطعی به دفتر باشگاه ارسال نشده.

روزنامه کاتالان می‌گوید در جلسه دیروز بین مدیران بارسا و ایجنت دیپای اعلام شده که ژاوی از ممفیس راضی است اما اگر همه مهره‌های مد نظر باشگاه امسال تابستان جذب شوند شرایط کار برای دیپای سخت شد و او احتمالا فصل آینده دقایق زیادی را روی نیمکت سپری خواهد کرد. پس اگر تیم‌هایی حاضر باشند برای او مبلغ قابل توجهی بپردازند و دستمزدی بیشتر از دستمزد فعلی‌اش در بارسا پیشنهاد بدهند، جدایی هم به نفع ممفیس خواهد بود و هم به نفع باشگاه.

1723868

ممفیس دیپای در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد و تا دو هفته دیگر برای شرکت در اردوی پیش‌فصل به بارسا ملحق نخواهد شد. دیگر بازیکنان ملی‌پوش بارسا هم اجازه دارند تا دو هفته آینده در تعطیلات باشند. اسپورت می‌گوید با اینکه دیپای به پیراهن بارسا علاقه‌مند است ولی او به دنبال بازی فیکس در ترکیب بوده و اگر مطمئن باشد چنین فرصتی نخواهد داشت، احتمالا با جدایی موافقت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها