کد خبر : 1831203 | 07 تیر 1401 ساعت 23:43 | 37.8K بازدید | 13 دیدگاه

شوک به میلان؛ رناتو سانچس در راه پاریس

با وجود تلاش‌های گسترده میلان برای جذب رناتو سانچس، یک رسانه فرانسوی می‌گوید سانچس در یک قدمی پیوستن به پاری‌سن ژرمن قرار دارد.

شوک به میلان؛ رناتو سانچس در راه پاریس

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر خبرها حاکی از این بود که میلان، قهرمان سری آ، تلاش‌های گسترده‌ای برای جذب رناتو سانچس، ستاره پرتغالی لیل، انجام داده و مصمم به خرید او است. اما رسانه فرانسوی le10sport مدعی است پاری‌سن ژرمن، با اینکه اقدامات خود برای جذب سانچس را دیرتر آغاز کرده ولی حالا از میلان جلوتر است و احتمال پاریسی شدن ستاره پرتغالی بیشتر از انتقال میلانی شدن او است.

پاری‌سن ژرمن امسال تابستان تلاش‌های گسترده‌ای برای تقویت خط میانی خود انجام می‌دهد و نام چند هافبک به‌عنوان هدف‌های این تیم مطرح است. پیشتر گفته می‌شد که خرید ویتینا توسط PSG قطعی است اما در تازه‌ترین اخبار از فرانسه، به نظر می‌رسد گزینه خرید رناتو سانچس هم بسیار جدی شده است.

1723869

رسانه le10sport مدعی است پاری‌سن ژرمن حتی اولین پیشنهاد رسمی خود برای خرید سانچس را به لیل ارسال کرده. پیشنهادی که مبلغ آن 10 میلیون یورو است. دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار شهیر ایتالیایی هم در توییتی تایید کرد که انتقال سانچس به PSG جدی شده است.

در فرانسه، لوپاریزین هم گزارش می‌دهد که رناتو سانچس شخصاً تمایل زیادی برای پیوستن به PSG دارد و به مدیر برنامه‌هایش اعلام کرده به پیشنهاد هیچ باشگاه دیگری گوش نخواهد داد. یکی از دلایل احتمالی این علاقه سانچس به PSG این است که فصل آینده مربی سابق او در لیل، کریستوف گالتیه، به احتمال زیاد سکاندار پاریسی‌ها خواهد بود و سانچس معتقد است با حضور گالتیه، او در ترکیب پاری‌سن ژرمن، فیکس خواهد شد.

دیدگاه‌ها