کد خبر : 1831224 | 08 تیر 1401 ساعت 09:47 | 16.1K بازدید | 4 دیدگاه

توافق فیورنتینا و رئال؛ ستاره صرب در لیگ ایتالیا

رئال مادرید با انتقال قرضی لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی، به فیورنتینا به صورت قرضی موافقت کرد.

توافق فیورنتینا و رئال؛ ستاره صرب در لیگ ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، یوویچ در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو نتوانست انتظارات را برآورده کند و روزهای دشواری را سپری کرد. 
این در حالی است که این بازیکن عملکردی خیره کننده در اینتراخت فرانفکورت داشت و توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به رئال مادرید ملحق شود. 
با این حال، شرایط مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت و او تحت هدایت کارلو آنچلوتی هم نتوانست جایی در ترکیب رئال پیدا کند، تنها 19 بازی در ترکیب این تیم انجام داد و حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. 

1670959


فیورنتینا از مدت‌ها قبل نسبت به جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بود اما توافقی برای انجام این انتقال صورت نگرفت اما حالا گفته می‌شود که رئال آماده است تا نیمی از دستمزد شش میلیون یورویی این بازیکن را پرداخت کرد. 
موضوع اصلی که دو طرف بر سر آن توافق نداشتند، این بود که مدیران رئال تاکید داشتند که بند خرید اجباری در پایان فصل باید در قرارداد قرضی انتقال یوویچ به فیورنتینا گنجانده شود، موضوعی که با مخالفت این باشگاه روبرو شده بود. 
اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که دو باشگاه شب گذشته بر سر جزییات این انتقال به توافق رسیدند و ظاهرا رئال مادرید از موضع خودش پایین آمده تا بتواند این بازیکن را به صورت قرضی به سری A بفرستد. 
انتظار می‌رود که یوویچ هفته آینده برای انجام تست‌های پزشکی و امضای قرارداد با فیورنتینا راهی فلورانس شود.

دیدگاه‌ها