کد خبر : 1831226 | 08 تیر 1401 ساعت 09:57 | 16.3K بازدید | 4 دیدگاه

یک دست پیراهن به این جوان ها اهدا کنید

تمرینات تیم ملی جوانان به صورت فشرده در کمپ تیم‌های ملی دنبال می شود و صمد مرفاوی هم چنان به دنبال تست بازیکنانی است که به او معرفی شده‌اند.

یک دست پیراهن به این جوان ها اهدا کنید

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌بینی می‌شود در پایان این اردو که تا 11 تیر ادامه خواهد داشت صمد مرفاوی تیم اصلی را گزینش کند و بعد از آن تمرینات اصلی تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت کافا (مرداد) و بازی های مقدماتی جام ملت ها (شهریور) آغاز شود.

در اردوی جدید تیم ملی جوانان که در دو مرحله برگزار می شود و تا 11 تیر ادامه خواهد داشت 75 بازیکن از سوی صمد مرفاوی و همکارانش مورد ارزیابی قرار می گیرند و از بین این نفرات تیم اصلی گزینش خواهند شد. اما در عکس‌های مخابره شده از تمرین تیم ملی جوانان که توسط سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده است، آن‌ها پیراهن‌های متفاوتی به تن دارند و به نظر می‌رسد این پیراهن‌ها را از خانه همراه خود به کمپ تیم های ملی آورده‌اند و کاملا مشخص است که بازیکنان با کاور از هم متمایز می شوند و تمرین می کنند.

1723894

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال به بهانه اینکه هنوز تیم اصلی گزینش نشده از توزیع پیراهن به بازیکنان خودداری می کند؛ البته در مورد توزیع البسه بین تیم های ملی همیشه بحث وجود داشته و حتی در گذشته هم دیدیم که پیراهن بازیکنان بعد از مسابقات از آنها تحویل گرفته می شد تا در مسابقات بعدی مورد استفاده قرار گیرد! یا بازیکنی که در مراحل آخر و پیش از تدوین لیست نهایی خط می خورد ملزم می شد لباس خود را به تدارکات تیم ارایه کند.

75 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده اند و برای اردوی بعدی دست کم 45 بازیکن خط می خورند و پیش بینی می شود در اردوی بعدی 30 بازیکن حاضر شوند. اما سوال اینجاست چه اشکالی پیش می آمد به هر یک از این بازیکنان یک دست لباس اهدا می شد تا تمرین شکل بهتری به خود می گرفت. شاید فدراسیون فوتبال در عدم توزیع لباس بین بازیکنان صرفه جویی را بهانه می‌کند اما این صرفه جویی ارزش مخابره کردن این عکس ها را ندارد؛ به خصوص که می بینیم در تیم های آماتور هم بازیکنان با لباس های مختلف در تمرین حاضر نمی شوند و همه پیراهن و شورت یکدست می پوشند. فراموش نکنیم اینجا کمپ تیم های ملی است. بازیکنانی که به این کمپ می‌آیند جزو نخبه ها هستند و تلاش می کنند پیراهن تیم ملی را برتن کنند. حتی اگر در لیست نهایی جای نگیرند تلاش آنها ارزش اهدای یک پیراهن تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال را دارد.

دیدگاه‌ها