کد خبر : 1831230 | 08 تیر 1401 ساعت 10:16 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

چلسی در پی ستاره‌های سری A؛ کولیبالی گزینه بعدی

مدیران چلسی در حال بررسی شرایط جذب کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، هستند.

چلسی در پی ستاره‌های سری  A؛ کولیبالی گزینه بعدی

به گزارش "ورزش سه"، مدیران و مالکان جدید چلسی تصمیم دارند خریدهای خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند و انتظارات توماس توخل در این زمینه را برآورده کنند. 
با توجه به این که چند بازیکن مانند آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر از خط دفاعی این تیم جدا شده و احتمال ترک این تیم توسط سزار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو هم وجود دارد، یکی از اولویت‌های اصلی برای آنها جذب مدافع است. 
پیش از این گفته شده بود که مذاکراتی برای جذب ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس صورت گرفته اما مدیران بیانکونری حاضر به پذیرش و بررسی پیشنهادی کمتر از 100 میلیون یورو نیستند و همین باعث شده که کار برای آبی‌های لندن دشوار شود. 
بازیکن دیگری که نام چلسی به عنوان مشتری او به گوش می‌رسید میلان اشکرینیار بود که این بازیکن نیز در یک قدمی ترک اینتر و پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد. 

1514393
حالا اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که مدیران این باشگاه لیگ برتری قصد دارند برای جذب کولیبالی با ناپولی وارد مذاکره شده و شانس خودشان را برای انتقال او به استمفوردبریج در این تابستان امتحان کنند. 
قرارداد این ستاره ناپولی در ژوئن 2023 به اتمام می‌رسید و آنها هنوز توافقی برای تمدید قرار نداشته‌اند و همین می‌تواند شرایط را برای انتقال او به چلسی هموار کند، چرا که ناپولی دوست ندارد این بازیکن را به صورت رایگان در تابستان سال آینده از دست بدهد. 
این در حالی است که کولیبالی پیش از این به صورت علنی گفته بود که دوست دارد در ناپولی بماند اما ممکن است مدیران این باشگاه نظر دیگری در این باره داشته باشند و با دریافت پیشنهادی خوب، با جدایی او موافقت کنند.

دیدگاه‌ها