کد خبر : 1831235 | 08 تیر 1401 ساعت 10:59 | 18.2K بازدید | 12 دیدگاه

استقلال و نساجی تاریخ سوپرجام را تعیین می‌کنند

نشست هم اندیشی سازمان لیگ با مربیان تیم‌های لیگ برتری شنبه آینده برگزار می شود و قرار است در این نشست در خصوص تاریخ شروع بازی های لیگ برتر بحث شود.

استقلال و نساجی تاریخ سوپرجام را تعیین می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، البته که برنامه های متعددی برای آغاز بازی های لیگ برتر وجود ندارد و سازمان لیگ ملزم است بازی‌های لیگ برتر را دهه سوم مرداد آغاز و پیش از شروع جام جهانی در دوحه آن را به نیم فصل برساند، از آنجایی که تاریخ فیفادی‌ها و همچنین بازی‌های جام جهانی مشخص است سازمان لیگ به راحتی می تواند برای برگزاری بازی های لیگ برتر برنامه‌ریزی کند. سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات، پیش‌تر در مورد این نشست گفته بود ما دو راه حل داریم. یک اینکه بازی ها را از دهه سوم مرداد آغاز کنیم و با بازه زمانی یک هفته ای پیش ببریم و دوم اینکه بیشتر به بازیکنان استراحت بدهیم اما مسابقات را فشرده دنبال کنیم. به نظر می رسد همه مربیان برنامه اول را پیشنهاد خواهند داد و آنطور که رییس کمیته مسابقات بدان اشاره کرده فصل جدید بازی های لیگ برتر از 20 مرداد آغاز می شود.

به نظر می رسد نشست شنبه بیشتر برای نزدیک شدن دیدگاه های سازمان لیگ به دیدگاه های باشگاه ها و هم چنین بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی برگزاری بازی های لیگ برتر است و اینکه سازمان لیگ صحبت های مربیان را هم بشنود.

اما در نشست روز شنبه یکی از موضوعات مهم مشخص کردن تاریخ سوپرجام است. در این باره از دو باشگاه استقلال و نساجی قهرمان لیگ برتر و جام حذفی نظر خواهی خواهد شد؛ اینکه سوپرجام پیش از شروع بازی های لیگ برتر برگزار شود یا بعد از این بازی ها. به هر صورت هر دو تیم باید در مورد تاریخ برگزاری بازی به نظر مشترک برسند در غیر اینصورت سازمان لیگ برای برگزاری آن برنامه‌ریزی خواهند کرد. به نظر می رسد تاریخ مورد نظر باشگاه استقلال با توجه به جذب مربی خارجی و تغییر و تحول زیاد در جمع بازیکنان بعد از شروع بازی های لیگ برتر باشد و باید دید در نهایت سازمان لیگ چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها