کد خبر : 1831262 | 08 تیر 1401 ساعت 13:21 | 89.7K بازدید | 26 دیدگاه

رونمایی از پیراهن اول PSG؛ ویژه لیونل مسی! (عکس)

باشگاه پاری سن ژرمن از پیراهن اول این تیم برای فصل آینده رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن اول PSG؛ ویژه لیونل مسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا آغاز فصل جدید رقابت‌های اروپایی نمانده و بسیاری از باشگاه‌ها در حال رونمایی از پیراهن‌هایی هستند که قرار است در فصل 23-2022 به تن داشته باشند.
صفحه رسمی باشگاه پاری سن ژرمن نیز دقایقی قبل تصاویری از پیراهن اول و جدید این تیم برای فصل آینده با حضور کیلیان امباپه منتشر کرد. 
آنها بار دیگر از رنگ سرمه‌ای، قرمز و سفید در طراحی اصلی این پیراهن استفاده کرده‌اند اما خطوط جلوی پیراهن فصل جدیدی پی اس جی با گذشته متفاوت است. 

1723939
نکته جالب این است که به جز خطوط هوایی قطر ایر ویز که حامی مالی اصلی این باشگاه است، نام دیگر حامی مالی آنها به نام Goatapp نیز روی آستین‌های این پیراهن به چشم می‌خورد. عبارت Goat در زبان انگلیسی مخفف بهترین بازیکن تاریخ است و بسیاری از فوتبال‌دوستان برای توصیف مسی از آن استفاده می‌کنند  و قرار گرفتن آن روی پیراهن پی اس جی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

1723943
قیمت خرید این پیراهن برای هواداران پاری سن ژرمن در فروشگاه‌های این باشگاه 93 پوند است و آنها پیراهنی مخصوص تیم زنان خودشان نیز طراحی کرده‌اند که مشابه همین پیراهن است و قیمت آن نیز یکی است. 
استفاده از کیلیان امباپه به عنوان چهره اصلی رونمایی از این پیراهن  نیز اقدامی هوشمندانه بود و به نوعی روی جایگاه این بازیکن در پی اس جی پس از تمدید قرارداد غیرمنتظره‌اش تاکید داشت.

دیدگاه‌ها