کد خبر : 1831269 | 08 تیر 1401 ساعت 13:52 | 20.8K بازدید | 20 دیدگاه

مشکل جدی بارسا؛ دی‌یونگ نمی‌خواهد برود

فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، تصمیم گرفته به حضورش در این تیم ادامه دهد.

مشکل جدی بارسا؛ دی‌یونگ نمی‌خواهد برود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت‌ها پیش قصد داشت بعضی از بازیکنانش را در پنجره تابستانی به فروش برساند تا فضا برای جذب بازیکنان جدید فراهم شود. 
یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر مدیران این تیم دی‌یونگ بود و کادر فنی این تیم نیز با جدایی این هافبک هلندی موافقت کرده بود تا شرایط فراهم باشد. 
منچستریونایتد که با حضور اریک تن‌هاخ به دنبال تقویت تیمش و بهبود شرایط در اولدترافورد است مشتری جدی این بازیکن به حساب می‌آید و این مربی هلندی به مدیران این باشگاه تاکید کرده که به صورت جدی خواهان همکاری دوباره با دی‌یونگ پس از روزهای موفقیت‌آمیزی است که با او در آژاکس تجربه کرده است. 

1658420
در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی از مذاکرات بین دو باشگاه و رد و بدل کردن پیشنهادات به گوش می‌رسید و بسیاری از منابع اسپانیایی و انگلیسی شب گذشته از توافق دو طرف برای نهایی کردن این انتقال خبر دادند. 
با این حال، روزنامه اسپورت دقایقی قبل مدعی شده که دی‌یونگ به مدیران بارسا اعلام کرده که تصمیمی برای ترک نوکمپ در تابستان امسال ندارد و می‌خواهد به حضورش در این تیم در فصل آینده هم ادامه دهد. 
گفته می‌شود اگر این بازیکن نظرش را در این زمینه تغییر ندهد، مذاکرات دو باشگاه متوقف شده و ادامه پیدا نخواهد کرد. 
این ملی‌پوش هلندی پیش از این گفته بود که بارسا باشگاه رویاهای او از زمان بچگی بوده و حالا از این که مجبور شود با فشار مدیران این باشگاه از آن جدا شود بسیار ناراحت و آزرده خاطر شده است. 
باید دید که آیا مدیران بارسا می‌توانند  نظر این بازیکن را تغییر داده و او را برای پیوستن به منچستریونایتد و همکاری دوباره با تن‌هاخ ترغیب کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها