کد خبر : 1831275 | 08 تیر 1401 ساعت 14:59 | 103.7K بازدید | 35 دیدگاه

کاپیتان به روبیالس رو انداخته بود

افشای چَت راموس؛ رئیس، کمک کن توپ طلا ببرم!

افشای مکالمات واتساپی بین سرخیو راموس و لوئیز روبیالس نشان می دهد که کاپیتان سابق رئال روی کمک فدراسیون برای توپ طلا حساب باز کرده بود.

افشای چَت راموس؛ رئیس، کمک کن توپ طلا ببرم!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود مکالمات تلفنی بین لوئیز روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و جرارد پیکه، ستاره بارسلونا فاش شد. ال کنفیدنسیال بود که این متن مکالمات را منتشر کرد که به خصوص برای روبیالس گران تمام شد هرچند او هرگز حاضر به استعفا نشد و همچنان بر سر پست خود باقیمانده است. به خصوص حرف های پیکه علیه سرخیو راموس در این مکالمه ها حواشی زیادی داشت.

1723957

اکنون ال کنفیدنسیال، در یک پادکست ویژه متن مکالمات واتساپی بین روبیالس با سرخیو راموس را افشا کرد. قرار است به زودی جزئیات بیشتری نیز منتشر شود.

اولین مکالمه واتساپی بین دو طرف مربوط به قبل از جام جهانی 2018 است یعنی زمانی که روبیالس به تازگی رئیس فدراسیون شده بود. راموس در مورد پاداش احتمالی برای ملی پوشان اسپانیا نوشته بود که برای رسیدن به نیمه نهایی و عنوان سومی نیز پاداش در نظر گرفته شود و اینکه یکی از پاداش ها نیز ساعت برند هالبوت باشد.

1723955

روبیالس در پاسخ نوشته بود:«سرخیو، تازه هواپیما به زمین نشسته و سپس صحبت خواهیم کرد.  نیم میلیون یورو برای کسب عنوان سومی منطقی نیست. می توان بر سر نیمی از این مبلغ توافق کرد.»

مکالمه بعدی در نوع خود جالب است، وقتی سرخیو راموس از رئیس می خواهد به او برای کسب توپ طلا و نیز جایزه مرد سال فیفا کمک کند. تاریخ مکالمه بین 16 جولای و 8 آگوست 2020 است.

راموس:« شب بخیر روبی. امیدوارم خودت و خانواده ات خوب باشید. می دانی که هرگز از تو خواسته ای نداشته ام ولی این بار می خواهم لطفی در حقم بکنی چرا که امسال برایم سال ویژه ای است و عملکرد فردی و تیمی خوبی داشته ام. دوست دارم با توجه به اختیاراتت و نفوذی که در یوفا داری، کمک کنی به توپ طلا برسم. همه عمر از تو ممنون خواهم بود و فکر می کنم برای فوتبال اسپانیا نیز ارزش زیادی خواهد داشت.»

1710040

روبیالس در پاسخ نوشته بود:« سرخیوی عزیز. ابتدا تبریک برای سال خوبی که داشتی و سپس آرزوی موفقیت برای تو و رئال در لیگ قهرمانان(دور حذفی چمپیونزلیگ به خاطر پاندمی کرونا آگوست 2020 برگزار شد و رئال با شکست از سیتی حذف شد). می دانی که توپ طلا به من ارتباطی ندارد ولی تا جایی که ممکن است کمک خواهم کرد.»

راموس:« می دانم که به تو بستگی ندارد، اما روابط نیز کلیدی هستند. اینفانتینو(رئیس فیفا) هم جایزه "دِبست فیفا" را ارائه می دهد که بسیار مهم است و می تواند برایم فوق العاده باشد. به هر حال، من روی کمکت حساب می کنم.»

دیدگاه‌ها