کد خبر : 1831279 | 08 تیر 1401 ساعت 14:19 | 27.8K بازدید | 10 دیدگاه

هایجک بزرگ لندنی ها

نه بارسا نه آرسنال، توافق ستاره برزیلی با چلسی

پس از توافق چلسی با لیدز، این باشگاه با رافینیا نیز بر سر دستمزد به توافق نهایی رسید.

نه بارسا نه آرسنال، توافق ستاره برزیلی با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی در اقدامی غافلگیرکننده و با کنار زدن باشگاه آرسنال با باشگاه لیدزیونایتد بر سر انتقال رافینیا به توافق کامل رسید. لیدزیونایتد پیشنهاد 65 میلیون پوندی چلسی که شامل پاداش‌های در نظر گرفته شده هم می‌شود را پذیرفته و به این ترتیب این بال برزیلی که مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و آرسنال هم بود در یک قدمی پوشیدن پیراهن چلسی است.

1714212

تاد بولی مالک مشترک باشگاه چلسی که خود وظیفه مذاکره مستقیم با بازیکنان مدنظر توماس توخل را برعهده دارد، در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های رافینیا برای رسیدن به توافق شخصی با این بازیکن و تکمیل فرایند این انتقال است. رافینیای 25 ساله فصل اخیر 11 گل برای لیدزیونایتد در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.

1700312

ساعتی پیش اسپورت ایتالیا گزارش داد که پیشنهاد شش میلیون یورو دستمزد خالص چلسی به رافینیا مورد موافقت بال برزیلی قرار گرفته و او حالا در یک قدمی باشگاه لندنی است. رافینیا پیش از همه با بارسا به توافق رسیده بود ولی باشگاه کاتالان ابتدا منتظر تعیین تکلیف عثمان دمبله است و این را به رافینیا نیز اطلاع داده بود. ستاره برزیلی سپس با آرسنال وارد مذاکره شد و در نهایت با چلسی به توافق رسید. نه بارسلونا و نه آرسنال، رافینیا را باید بازیکن جدید چلسی بدانیم.

دیدگاه‌ها