کد خبر : 1831280 | 08 تیر 1401 ساعت 15:09 | 20.9K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ورق برگشت؛ دمبله در آستانه تمدید با بارسلونا

پس از مذاکرات روز دوشنبه دمبله با مدیران بارسلونا، باشگاه کاتالان خوشبین‌تر از همیشه به تمدید قرارداد این بازیکن است.

ورق برگشت؛ دمبله در آستانه تمدید با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله امروز و فردا در مورد آینده اش در بارسا تصمیم نهایی را خواهد گرفت. او از مدت ها قبل پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا را دریافت کرده ولی تاکنون حاضر به قبول آن نشده است. دستمزد پیشنهادی بارسا پایین تر از توقعات ستاره فرانسوی است در حالی که او تنها تا فردا به عنوان بازیکن بلوگرانا به این باشگاه تعهد دارد.

1723129

دوشنبه ملاقاتی بین مدیر برنامه های دمبله و مدیران بارسا صورت گرفت که در آن ژاوی هم حضور داشت ولی در نهایت توافق حاصل نشد؛ با این وجود و طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا ایمان دارد که دمبله بالاخره با پیشنهاد تمدید موافقت خواهد کرد. 

1722021

در واقع هرچند روز دوشنبه توافقی حاصل نشد اما پالس های مثبتی از سوی مدیر برنامه های دمبله دریافت شد و امیدواری ها در بارسا زنده شده است. دمبله می داند که کاملا مورد اعتماد ژاوی قرار دارد و اگر بماند، در آستانه جام جهانی جایگاهی ثابت و بی حرف و حدیث در ترکیب بارسا خواهد داشت. احتمالی که شاید در باشگاه بعدی او به این اندازه بالا نباشد. از سوی دیگر پس از کنار کشیدن پی اس جی حالا تنها چلسی جدی ترین خواهان دمبله است ولی گویا باشگاه لندنی با رافینیا برزیلی به توافق رسیده تا دمبله اکنون جز پیشنهاد بارسا هیچ پیشنهاد جدیدی نداشته باشد. بارسلونا خوشبین است که دمبله تا فردا پاسخ مثبت خود را بدهد؛ این اتفاق رخ خواهد داد؟

دیدگاه‌ها