کد خبر : 1831282 | 08 تیر 1401 ساعت 16:40 | 36.4K بازدید | 5 دیدگاه

خسوس فورتئا در لافابریکا

پدیده نوجوان اتلتیکو به رئال پیوست

خسوس فورتئا اولین بازیکن آکادمی است که پس از شکسته شدن تعهد قدیمی بین رئال و اتلتیکو، راهی باشگاه رقیب می شود.

پدیده نوجوان اتلتیکو به رئال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، از 11 سال پیش تعهدی نانوشته و شفاهی بین رئال و اتلتیکو مادرید وجود داشت که بر اساس آن دو طرف از یکدیگر بازیکن جذب نمی کردند. انتقال بین دو باشگاه تنها با اصرار بازیکن صورت می گرفت اما این تعهد دیگر وجود ندارد. اتلتیکو مادرید تصمیم گرفته که دیگر یک همسایه کوچک که احترام رقیب بزرگتر را نگه می دارد، نباشد و رئال مادرید هم پس از مشاهده تحرکات اخیر اتلتیکو تصمیم گرفت تا این تعهد را بشکند. 

1723951

در چند ماه گذشته اتلتیکو برای جذب 4 بازیکن آکادمی رئال تلاش هایی داشته و این خبر به گوش مدیران رئال رسید. عدم تشکیل گارد افتخار برای رئال در وندا متروپولیتانو نیز مزید بر علت شد تا رئال مادرید دیگر به تعهد 11 ساله پایبند نباشد.

1723950

طبق ادعای مارکا، خسوس فورتئا، بازیکن 15 ساله تیم نوجوانان اتلتیکو که برایش آینده ای درخشان پیش بینی می شود با رئال به توافق رسیده و اولین بازیکن آکادمی است که در 11 سال اخیر راهی باشگاه رقیب می شود. فورتئا متولد والنسیا، سه سال پیش لوانته را به مقصد اتلتیکو ترک کرد و چون هنوز قرارداد حرفه ای ندارد، می تواند در پایان هر فصل باشگاه خود را عوض کند و آینده او از این پس در رئال رقم خواهد خورد. مارکوس یورنته، آخرین بازیکنی بود که مستقیما بین تیم های بزرگسالان رئال و اتلتیکو جا به جا شد. او مورد اعتماد زیدان قرار نداشت و تابستان 2019 با اصرار خودش به اتلتیکو پیوست. برای انتقال او 45 میلیون یورو به رئال پرداخت شد.

دیدگاه‌ها