کد خبر : 1831284 | 08 تیر 1401 ساعت 15:14 | 35.8K بازدید | 38 دیدگاه

امضای قرارداد در هفته آینده

توافق شفاهی استقلال با سیلوا برای تمدید قرارداد

مدیربرنامه های رافائل سیلوا با مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد به توافق شفاهی دست پیدا کرد.

توافق شفاهی استقلال با سیلوا برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی محمد دانشگر از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان، تلاش مدیران باشگاه برای حفظ سایر بازیکنان بخصوص عناصر دفاعی آغاز شده و پس از اینکه آنها موفق به حفظ روزبه چشمی شدند، مذاکرات با سایر بازیکنان را نیز آغاز کردند.

در این بین وضعیت رافائل سیلوا برای فصل بعد نامشخص بود و مدیران باشگاه در روزهای گذشته تلاش زیادی را به کار گرفتند تا این بازیکن را در استقلال حفظ کنند اما در ابتدا پیشنهاد مالی بالای این بازیکن و همچنین برخی اخبار درباره پیشنهادی از امارات باعث شد تا برخی تصور کنند جدایی سیلوا از استقلال قطعی است اما این خبر صحت نداشت و رایزنی ها برای کاهش مبلغ مورد نظر این مدافع ادامه داشت.

در نهایت و پس از مذاکراتی که بین طرفین صورت گرفت، استقلالی ها توانستند به صورت شفاهی با مدیربرنامه های سیلوا به توافق دست پیدا کنند تا در روزهای پیش رو و در آخر هفته، جلسه ای برای قطعی کردن تمدید قرارداد این بازیکن برگزار شود.

چنانچه جلسه آخر هفته با ایجنت مدافع برزیلی مثبت پیش برود، سیلوا می تواند هفته آینده راهی ایران شده و قراردادش را با استقلال تمدید کند. در صورت حفظ قطعی سیلوا و غلامی و همچنین بازگشت مرادمند و تمدید قرارداد روزبه چشمی، ساپینتو می تواند دغدغه بسیار کمتری پس از جدایی دانشگر داشته باشد.

رافائل سیلوا زمستان گذشته و پس از جدایی مرادمند و یزدانی به استقلال پیوست که اتفاقا عملکرد خوبی نیز در خط دفاعی آبی ها داشت و تمدید قرارداد با این بازیکن نیز می تواند نمره مثبتی برای مدیران باشگاه باشد.

دیدگاه‌ها