کد خبر : 1831285 | 08 تیر 1401 ساعت 15:22 | 30.1K بازدید | 10 دیدگاه

قرارداد جدید امباپه نه

آدیداس مانع از ایفای نقش مسی در رونمایی از کیت PSG!

حضور محوری کیلیان امباپه در تصاویر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای رونمایی از کیت فصل آینده حاشیه‌برانگیز بود.

آدیداس مانع از ایفای نقش مسی در رونمایی از کیت PSG!

به گزارش «ورزش سه» انتشار تصاویر رونمایی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از لباس های فصل آینده این تیم لباس با یک ابهام جالب همراه بود.
حضور کیلیان امباپه به عنوان چهره اصلی این تصاویر این گمان را در بین مخاطبان ایجاد می‌کرد که بعد از تمدید قرارداد این بازیکن حالا او بالاتر از مسی و نیمار چهره اصلی تبلیغاتی باشگاه خواهد شد.

1723971
با این حال نکته اصلی این مراسم و قرار گرفتن لیونل مسی در کنار امباپه و نه به جای آن این است که معمولاً مراسم رونمایی از کیت جدید باشگاه ها با محوریت بازیکنی برگزار می شود که خودش با آن کمپانی قرارداد تبلیغاتی دارد.
بنابراین طبیعی است که نایکی به عنوان تولید کننده البسه باشگاه پاری سن ژرمن ترجیح بدهد کیلیان امباپه که تحت قرارداد اسپانسری با خودشان است به عنوان چهره اصلی و شاخص مراسم حاضر باشد تا اینکه لیونل مسی به عنوان مدل تبلیغاتی آدیداس این نقش را بر عهده بگیرد.
کمااینکه لیونل مسی در زمان حضور در بارسلونا نیز همواره به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در مراسم رونمایی از پیراهن ها شرکت می کرد اما هیچگاه نفر اصلی نبود چراکه در بارسلونا نیز تولید البسه باشگاه برعهده نایکی بود و مسی به عنوان مدل رقیب اصلی این کمپانی نقش محوری در این مراسم نداشت.
بنابراین انتشار مباحثی در خصوص اینکه حضور امباپه به عنوان چهره اصلی تیم مردان ناشی از جایگاه جدید او در باشگاه بعد از امضای قرارداد است چندان صحیح به نظر نمی رسد و دلیل این اتفاق همکاری با نایکی است.

1723970
1723972

دیدگاه‌ها