کد خبر : 1831287 | 08 تیر 1401 ساعت 15:42 | 17.1K بازدید | 11 دیدگاه

کوریره دلو اسپورت مدعی شد

ادعای عجیب؛ الخلیفی باعث لغو بازی بارسا-رم

روز گذشته مدیران باشگاه رم تصمیم گرفتند قرارداد این تیم برای حضور در جام خوان گامپر را لغو کنند.

ادعای عجیب؛ الخلیفی باعث لغو بازی بارسا-رم

به گزارش "ورزش سه"، جام خوان گامپر قرار بود به رسم هر سال پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا در نوکمپ برگزار شود. 
روز گذشته بارسا با انتشار بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که رم در این جام که قرار بود در تاریخ شش آگوست در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود شرکت نمی کند و تصمیم به فسخ قراردادش با این باشگاه گرفته است. 

1721526
 

در این بیانیه آمده:« باشگاه بارسلونا اعلام می‌کند که آ.اس رم تصمیم به لغو یک‌طرفه قراردادی که از سوی دو طرف برای برگزاری جام خوان گامبر در تاریخ شش آگوست در نوکمپ امضا شده بود گرفته و دلیلی هم برای این موضوع اعلام نکرده است. این باشگاه به دنبال یافتن حریفی جدید برای برگزاری این بازی در تابستان امسال است.»

1716837


قرار است بلیت‌های این بازی که پیش از این فروخته شده بود تا 24 ساعت پس گرفته شود و تیم حقوقی باشگاه بارسا اعلام کرده که در حال بررسی روند شکایت احتمالی از این باشگاه ایتالیایی و دریافت غرامت از این تصمیم ناگهانی و غیرمنتظره است که ممکن است باعث ضرر بارسا و هوادارانش شده باشد. 

1723978

در همین حال اما نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا نوشته است که یکی از دلایل امتناع رمی‌ها برای خودداری از مصاف با بارسلونا در جام خوان گامپر، اعمال نفوذ ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بوده، کسی که ظاهراً با خانواده فردکین مالک آمریکایی باشگاه رم ارتباط خوبی دارد. الخلیفی که یار و هم‌‌جبهه‌ الکساندر چفرین رئیس یوفا در جنگ با باشگاه‌های سوپرلیگی (رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا) است، به مالکان رم توصیه کرده که از رفتن به نوکمپ برای بازی در جام خوان گامپر خودداری کنند. این در حالیست که پیش از این گفته شده بود، تداخل جام خوان گامپر با برنامه‌های اردوی پیش فصل رم سبب انصراف جالوروسی از رفتن به اسپانیا شده است.

دیدگاه‌ها