کد خبر : 1831296 | 08 تیر 1401 ساعت 16:15 | 31.7K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجم سابق رئال و PSG در سوپرلیگ ترکیه (عکس)

خسه رودیگز، مهاجم محصول آکادمی رئال، از فصل بعد در تیم آنکاراگوجو توپ خواهد زد.

مهاجم سابق رئال و PSG در سوپرلیگ ترکیه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حواشی غیرورزشی و بیرون زمین فوتبال خسه در سال های اخیر مانع درخشش او شده اند. خسه محصول آکادمی فوتبال رئال است و زمانی قرار بود ستاره بزرگی برای این باشگاه باشد.

1184344

 پدیده فصل 14-2013 رئال مادرید اما با یک مصدومیت رباط صلیبی دیگر نتوانست به اوج برگردد و سال 2016 راهی پی اس جی شد اما قرارداد او دو سال پیش فسخ شد. او پس از پی اس جی راهی لاس پالماس، تیم شهر زادگاهش شد اما با اتمام قراردادش تصمیم گرفت که به باشگاه آنکاراگوجو ملحق می شود، باشگاهی که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده است.

1723987

خسه در آخرین بازی خود در لاس پالماس از تصمیم های سرمربی تیمش گارسیا پیمینتا انتقاد کرده بود و او را عامل عدم صعود تیمش به لالیگا دانسته بود. بعد از آن اختلاف میان مدیران لاس پالماس و خسه شدت گرفت و به همین خاطر جدایی وی کاملا قابل پیش بینی بود. خسه دومین دوره حضورش در لاس پالماس را سپری می کرد. دوره اولش در زمانی بود که این تیم در لالیگا حضور داشت و توانست خاطرات خوبی به جای بگذارد. 

1723988

خسه در دوره اولش در لاس پالماس در 41 بازی یازده گل و شش پاس گل ثبت کرد و عملکرد خوبی داشت. او در زمستان گذشته به لاس پالماس ملحق شد تا برای صعود این تیم به لالیگا تلاش کند اما در شانزده بازی خود فقط دو گل و دو پاس گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها