کد خبر : 1831301 | 08 تیر 1401 ساعت 16:39 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

طارمی و آزمون جزو پنج بازیکن گران‌قیمت آسیایی

یک وب سایت اندونزیایی به بررسی پنج بازیکن گران قیمت قاره آسیا پرداخته که نام طارمی و آزمون نیز در این لیست دیده می شود.

طارمی و آزمون جزو پنج بازیکن گران‌قیمت آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سردار آزمون توانست چند فصل موفق را در فوتبال روسیه پشت سر بگذارد، مهدی طارمی نیز در دو سال اخیر به دستاوردهای مهمی در فوتبال پرتغال دست یافته و همین مسئله باعث شده تا این دو بازیکن از نگاه وب سایت ترانسفر مارکت به عنوان ارزشمندترین بازیکنان ایرانی شناخته شوند.

وب سایت اندونزیایی idn times در مطلبی به معرفی پنج بازیکن گرانقیمت آسیایی دنیای فوتبال پرداخت و نوشت که مهدی طارمی نیز در کنار سون هیونگ مین در این لیست حضور دارد. علاوه بر سون، آزمون و طارمی، تاکهیرو تومیاسو و دایچی کامادا نیز در این فهرست پنج نفره حضور دارند.

این وب سایت در ابتدای گزارش خود نوشته است: اگرچه در لیگ های برتر اروپایی تعداد زیادی ستاره وجود ندارد، اما تعداد کمی از بازیکنان آسیایی هستند که کیفیت بالایی دارند.

در حال حاضر تعداد زیادی بازیکن آسیایی هستند که قیمت بالایی دارند. این اتفاق همراه با افزایش محبوبیت نام آنها رخ داد. در اینجا پنج فوتبالیست آسیایی با گران ترین قیمت امروز را مشاهده می کنید.

1723990

سردار آزمون یکی از بازیکنان بایرلورکوزن در بازار نقل و انتقالات زمستانی 2022 است. بازیکن ایرانی به عنوان گران قیمت ترین بازیکن کشورش شناخته می شود. قیمت او 22 میلیون یورو است. او با تیم ملی ایران 62 بار به میدان رفته و 40 گل به ثمر رسانده است.

مهدی طارمی در فصل 2021/2022 با تیم فوتبال پورتو در کانون توجه قرار گرفت. طارمی در لیگ پرتغال 20 گل زد و 13 پاس گل داد. جای تعجب نیست که برچسب قیمتی او اخیراً سر به فلک کشیده است.

قیمت طارمی 20 میلیون یورو است. این بالاترین قیمت در طول دوران حرفه ای او از سال 2010 است. این بازیکن 29 ساله همچنین 57 بازی ملی و 27 گل برای ایران به ثمر رسانده است.

سون هیونگ مین همچنان گران ترین بازیکن آسیاست. اختلاف قیمت سون با سایر بازیکنان آسیایی بسیار زیاد است.

دیدگاه‌ها