کد خبر : 1831302 | 08 تیر 1401 ساعت 16:43 | 30.2K بازدید | 7 دیدگاه

لیست خروجی، اندازه یک تیم فوتبال!

نفت آبادان از بازیکن خالی شد

باشگاه صنعت نفت آبادان با توجه به جدایی تعداد زیادی از مهره‌های خود، کار سختی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال خواهد داشت.

نفت آبادان از بازیکن خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از کش و قوس‌های فراوان به دلیل مشکلات غیر قابل حل تیم صنعت نفت آبادان با انتشار نامه‌ای احساسی از ادامه سرمربیگری در این تیم انصراف داد. بخش قابل توجهی از این مشکلات، مربوط به مسائل مالی است که آینده تیم را نیز به‌شدت تحت الشعاع قرار داده است. بخش قابل توجهی از مهره‌های اصلی فصل گذشته نفت از این تیم جدا شده‌اند و جذب جانشین برای آنها علاوه‌بر مشکلات مالی نفت، سهمیه محدود این تیم را هم به‌عنوان سدی دیگر مقابل خود دارد.

طی 24 ساعت اخیر، خبر رسمی انتقال دو بازیکن نفت (حامدی‌فر و زواری) به استقلال منتشر شد تا لیست بلند خروجی‌های این تیم، بلندتر شود. شروین بزرگ، حسین ساکی، رضا یزدان دوست، نیما میرزازاد و حسن بیت سعید، دیگر بازیکنانی هستند که جدایی آنها از جمع طلایی‌پوشان آبادان قطعی شده است. همچنین محمود مطلق‌زاده نیز برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان می‌شود.

در شرایطی که باشگاه صنعت نفت آبادان مشکلات زیادی برای پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی خود در لیگ بیست و یکم داشت، بسیاری از آنها در این فصل تصمیم به جدایی گرفته‌اند تا در تیمی دیگر با شرایط مالی بهتر، توپ بزنند. حال در چنین شرایطی باید دید باشگاه آبادانی که هنوز همان مشکلات مالی را دارد، چگونه خواهد توانست جانشینان مناسبی برای این لیست خروجی طولانی انتخاب کند.

علاوه‌بر این و همان‌گونه که در ابتدای مطلب گفته شد، نفتی‌ها بر اساس قوانین لیگ برتر، حتی اگر بتوانند از نظر مالی خود را تجهیز کنند تنها مجاز به جذب 6بازیکن لیگ برتری هستند. این موضوع باعث شده که پرکاس در بدو ورود خود به نفت با مشکلی بزرگ روبه‌رو باشد و باید دید که در چنین شرایطی این مربی تیمش را چگونه برای مسابقات لیگ بیست و دوم آماده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها