کد خبر : 1831308 | 08 تیر 1401 ساعت 17:17 | 531 بازدید | 0 دیدگاه

اعلام زمان قرعه‌کشی و شروع لیگ پاورلیفتینگ

نشست هماهنگی دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی، رئیس انجمن پاورلیفتینگ و سرپرست سازمان لیگ برگزار شد.

اعلام زمان قرعه‌کشی و شروع لیگ پاورلیفتینگ

به گزارش ورزش سه  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی، فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ، علی حبیب‌اللهی سرپرست و حسین جلالی دبیر سازمان لیگ، عبدالله فتوحی مسئول برگزاری لیگ پاورلیفتینگ، ابراهیم کمانی رئیس کمیته برگزاری مسابقات، اردوان قاسمی رئیس هیئت استان خوزستان، نقی کلانتری سرپرست هیئت استان مازندران و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد، در خصوص نحوه و تاریخ برگزاری دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ بحث و بررسی صورت گرفت.

رئیس فدراسیون در بخشی از صحبت‌های خود گفت: با کمک تک تک شما عزیزان به ویژه فرشید سلطانی به عنوان رئیس فدراسیون آسیا، سال گذشته توانستیم استارت لیگ پاورلیفتینگ را بزنیم و خدا را شکر در اولین سال هم مسابقات بسیار باشکوه برگزار شد. همچنین جام باشگاه‌های جهان نیز با یاری مسئولان و حضور تیم های قدرتمند خارجی در شهر ارومیه برگزار شد. امسال اما باید خیلی قدرتمند و باشکوه تر هم لیگ را برگزار کنیم و هم به دنبال حضور تیم های نامدار در جام باشگاه‌های جهان باشیم. ان‌شالله تمامی این اتفاقات با یاری شما عزیزان انجام خواهد شد.

در بخش بعدی فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ توضیحاتی را در خصوص قوانین و مقررات مسابقات و نقاط ضعف و قوت لیگ سال گذشته بیان کرد. همچنین نمایندگان باشگاهها نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات و همچنین رقابت ها اعلام کردند.

در پایان نیز تقویم دومین دوره لیگ پاورلیفتینگ به شرح زیر اعلام شد:

* قرعه کشی مسابقات(21 تیرماه)

* دور رفت گروه الف(31 تیرماه)

* دور رفت گروه ب(7 مردادماه)

* دور برگشت گروه الف(28 مردادماه)

* دور برگشت گروه ب(4 شهریورماه)

* دور نهایی(یک مهرماه)

تیم‌ها تا 25 تیرماه زمان دارند تا قرارداد ورزشکاران خود را در سازمان لیگ به ثبت برسانند.

امکان جابجایی تاریخ ها در این برنامه با توجه به تقویم مسابقات داخلی و بین المللی وجود دارد.

 

 

دیدگاه‌ها