کد خبر : 1831318 | 08 تیر 1401 ساعت 17:53 | 45.2K بازدید | 5 دیدگاه

مقصد تغییر کرد؛ انتقال جنجالی در انتظار ستاره یوونتوس

ممکن است به جای اینتر، میلان مقصد پائولو دیبالا، ستاره سابق یوونتوس لقب گیرد.

مقصد تغییر کرد؛ انتقال جنجالی در انتظار ستاره یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در تابستان امسال به دنبال جذب یک بازیکن در پست شماره 10 است و مدیران باشگاه آنها برای تقویت خط حمله ترکیبِ در دسترس استفانو پیولی تلاش می کنند. اخیرا نام گزینه هایی مانند چارلز دی کتلره از کلوب بروژ و مارکو آسنسیو از رئال مادرید منتشر شده و حالا سایت کالچومرکاتو مدعی شد ممکن است به زودی یک انتقال جنجالی در انتظار لیگ ایتالیا باشد. میلان چند هفته پیش مذاکراتی را با اطرافیان پائولو دیبالا، ستاره سابق یوونتوس آغاز کرده و در مورد توافق احتمالی و شرایط مورد نظر این ستاره آرژانتینی صحبت کرده است.  

1722614

این احتمال وجود دارد که پیشنهاد حقوق میلان کمتر از هفت میلیون یورو خالص در هر فصل باشد که دیبالا در یوونتوس دریافت می کرد. این ستاره آرژانتینی در حال حاضر برای حفظ آمادگی خود به صورت انفرادی تمرین کرده و می خواهد برای جام جهانی قطر کاملا در شرایط خوبی باشد. 

گفته می شود خود پائولو دیبالا نیز آماده پیوستن به میلان است، اما فعلا منتظر است تا ببیند مدیران اینتر و اتلتیکومادرید چه پیشنهادی ارائه خواهند داد و در صورت عدم توافق، لباس میلان را به تن کند. این در حالیست که اینتر در ماه های اخیر مذاکرات فراوانی برای جذب پائولو دیبالا داشته، اما هنوز با او به توافق نرسیده و هر روز احتمال رقم خوردن این انتقال جنجالی کمرنگ تر می شود.

دیدگاه‌ها