کد خبر : 1831321 | 08 تیر 1401 ساعت 18:45 | 14.5K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای آاس:

بارسا یک پیشنهاد رسمی هم برای لواندوفسکی نداده!

منابع معتبر به آاس خبر داده اند که بارسلونا بر خلاف شایعات، هنوز پیشنهادی رسمی برای رابرت لواندوفسکی به بایرن ارائه نداده است.

بارسا یک پیشنهاد رسمی هم برای لواندوفسکی نداده!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا که یکی از اهداف اصلی‌اش برای نقل‌وانتقالات تابستانی جاری، جذب رابرت لواندوفسکی است، هنور موفق نشده نظر باشگاه بایرن مونیخ برای فروش این مهاجم لهستانی را جلب کند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ لواندوفسکی 33 ساله از جانب باشگاه بارسلونا تماسی دریافت کرده و مدیران این باشگاه او را از ارائه پیشنهاد جدیدشان به بایرن مونیخ مطلع کرده‌اند.

1723863

بر این اساس پیشنهاد بارسلونا که پیشنهاد سوم آنها به شمار می‌رود 40 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده است که گفته می‌شود در مجموع می‌تواند به عدد 50 میلیون یورو برسد.

1722777

نشریه آلمانی «بیلد» هم خبر داد؛ بایرن مونیخ خود را آماده آغاز مذاکرات با بارسلونا برای فروش لواندوفسکی می‌کند، این در حالی است که رقم مدنظر آنها برای این انتقال 50 میلیون یورو (شامل پاداش‌های در نظر گرفته شده) است. در همین رابطه اسپورت، نشریه نزدیک به بارسلونا نیز امروز تیتر یک خود را به ستاره لهستانی اختصاص داده با عنوان 40 میلیون یورو به علاوه پاداش اما آاس ادعا کرد که تمامی اینها شایعات و گمانی زنی هستند چرا که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی توان ارائه پیشنهاد رسمی به بایرن را ندارد. 

1723135

آاس نوشت که بارسا تا زمانی که نتواند 10 درصد از حق پخش تلویزیونی خود را به فروش برساند، حتی قادر به ثبت نام فرانک کسیه و کریستیانسن نیست؛ دو بازیکنی که با آنها هفته هاست توافق شده است. به ادعای آاس، توافق بارسا تنها با خود لواندوفسکی است و هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست مدیران بایرن نرسیده است.

دیدگاه‌ها