کد خبر : 1831324 | 08 تیر 1401 ساعت 19:20 | 29K بازدید | 9 دیدگاه

دیتمار هامان:

گواردیولا اشتباه کرد که ژسوس را از دست داد

دیتمار هامان، ستاره آلمانی سابق منچسترسیتی، می‌گوید تصمیم پپ گواردیولا برای موافقت با جدایی گابریل ژسوس از سیتی اشتباه بوده.

گواردیولا اشتباه کرد که ژسوس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه خبر جدایی گابریل ژسوس از منچسترسیتی و پیوستن او به آرسنال هنوز رسمی نشده ولی در انگلیس پیوستن ژسوس به آرسنال با قراردادی 52 میلیون یورویی قطعی به نظر می‌رسد.

دیتمار هامان، ستاره آلمانی سالهای گذشته که سابقه بازی در فوتبال انگلیس و از جمله حضور در منچسترسیتی را دارد، این انتقال را به ضرر سیتیزن‌ها می‌داند و می‌گوید تصمیم پپ گواردیولا برای موافقت با جدایی ژسوس، اشتباه بوده.

1724011

هامان در این باره گفت:" تصمیم گواردیولا و موافقتش با جدایی ژسوس اشتباه است. چرا که هالند سابقه مصدومیت داشته و ممکن است از نظر بدنی با مشکلاتی مواجه شود و لیگ برتر از نظر فیزیکی بسیار سخت و دشوار است و این می‌تواند احتمال مصدومیت او را بیشتر کند".


ملی‌پوش سابق آلمانی که سابقه پوشیدن پیراهن سیتی را دارد با حمایت از گابریل ژسوس گفت:" اگر به آمار ژسوس نگاه کنید متوجه می‌شوید او یک بازیکن استثنایی است. او برای سیتی گلهای خیلی زیادی زده. من واقعا از اینکه اجازه دادند ژسوس به این راحتی از سیتی جدا بشود شگفت‌زده‌ام".

آماری که هامان به آنها اشاره می‌کند از این قرار است. ژسوس در فصل گذشته برای سیتی 41 بازی انجام داده و در این مدت 13 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. ستاره برزیلی رویهم‌رفته با پیراهن سیتی در 159 بازی به میدان رفته و در 99 بازی فیکس بوده. او برای سیتی رویهم‌رفته 58 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها