کد خبر : 1831330 | 08 تیر 1401 ساعت 19:34 | 34.9K بازدید | 7 دیدگاه

لوکاس توریرا:

محال است دیگر برای آرسنال بازی کنم!

لوکاس توریرا، هافبک اروگوئه ای تحت قرارداد آرسنال علاقه ای ندارد برای این باشگاه بازی کند.

محال است دیگر برای آرسنال بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس توریرا، هافبک اروگوئه ای و 26 ساله توپچی ها، فصل گذشته را به صورت قرضی در فیورنتینا سپری کرد و شرایط خوبی در لیگ ایتالیا داشت. اما این انتقال دائمی نشد و حالا اخباری در مورد احتمال بازگشت او به لیگ برتر وجود دارد. اما لوکاس توریرا این اخبار را رد کرده و تاکید کرد خواهان انتقال به لالیگا یا سری آ است.

لوکاس توریرا گفت: "هیچ شانسی برای حضورم در آرسنال وجود ندارد و محال است برای این تیم بازی کنم. آنها از ابتدا به من گفتند که جایی در ترکیب ندارم و بنابراین من هم نمی خواهم در آرسنال بمانم. من در این مدت مشکلات زیادی را متحمل شدم و تطبیق یافتن با شرایط برای من هزینه زیادی داشت، پس حالا ایده من این است که به ایتالیا یا اسپانیا بروم. چیزی که من می خواستم این بود که در فیورنتینا بمانم، اما به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد و بنابراین ما به دنبال مسیر جدیدی خواهیم بود.

1724014

مورد انتقال احتمالی به بوکا جونیورز؟ بازی کردن برای این تیم و انتقالم به بوکا بسیار دشوار است. بعد از اتفاقی که برای مادرم افتاد، شرایطم سخت بود و من واقعا می خواستم به بوکاجونیورز بروم. اما پس از آن فصل بسیار خوبی داشتم و حالا نیز که فقط یک سال از قراردادم با آرسنال باقی مانده است. 

هر تیمی که می خواهد من را بخرد باید حدود 15 میلیون یورو پرداخت کند، بنابراین به همین دلیل من انتقال به بوکا را دشوار می بینم و البته هرگز امیدم را از دست نمی دهم. من عاشق این باشگاه هستم و دوست دارم یک روز در آرژانتین بازی کنم."

دیدگاه‌ها