کد خبر : 1831333 | 08 تیر 1401 ساعت 19:59 | 47.8K بازدید | 13 دیدگاه

علیرضا حقیقی: استقلال و پرسپولیس هماهنگ باشند!

دروازه بان نساجی درباره مسائل نقل و انتقالات ازجمله سقف قراردادها صحبت کرد.

علیرضا حقیقی: استقلال و پرسپولیس هماهنگ باشند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی در اولین تمرین پیش فصل نساجی در گفت‌وگو با خبرنگاران در ابتدا راجع به تمدید قراردادش گفت: من یک فصل دیگر در خدمت تیم خوب نساجی هستم و امیدوارم یک بار دیگر بتوانیم به آن چیزی که استحقاق تیم و مردم خوب مازندران است برسیم. به آقای مطهری خیر مقدم می‌گویم، کارشان را از امروز شروع کردند، انشالله که بتوانیم در کنار هم سال خیلی خوبی داشته باشیم و مقام خوبی کسب کنیم.

او در مورد بالا رفتن توقعات پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی گفت: ما امسال اول از همه سوپرجام را داریم و هدف کوتاه مدت ما است. مطمئن باشید با تمام قوا می‌رویم که جام دوم را هم برای هواداران خوب باشگاه نساجی بیاوریم. بعد از آن هم باید ببینیم در ادامه مسیر شرایط به چه نحوی است. با این نقل و انتقالات که می‌بینیم و خرج‌هایی که تیم‌های صنعتی می‌کنند، کار برای تیم شخصی‌ای مثل نساجی که در آن آقای حدادیان لطف می‌کنند و از جیب‌شان هزینه می‌کنند سخت است. فوتبال اینطوری نیست که شما هر چقدر هزینه کنی همانقدر هم انتهای فصل نتیجه‌اش را ببینی. اول فصل پارسال کسی فکر نمی‌کرد تیم ما قهرمان جام حذفی شود ولی ما آمدیم و یک کار خیلی بزرگ انجام دادیم. باید به دلِ کار برویم و ببینیم چه می‌شود.

دروازه‌بان نساجی در مورد شرایط تیم ملی و گلرهایش گفت: ما که فعلا نیستیم(باخنده). من نمی‌توانم نظری راجع به دروازه‌بان‌های تیم ملی بدهم فقط برای‌شان آرزون موفقیت می‌کنم. همیشه گفته‌ام که سرباز تیم ملی هستم و هرموقع احتیاج باشد با جان و دل برای تیم مملکتم بازی می‌کنم و هرموقع هم نیاز نباشد مثل یک هوادار کنار تیم ملی هستم. من پارسال هرچه داشتم گذاشتم و هدفم دعوت شدن به تیم ملی بود ولی نظر شخصی کادرفنی و سرمربی تیم ملی این است و من هم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای احترام می‌گذارم.

او در مورد تفاوت شرایط حال حاضر تیم ملی با جام جهانی ۲۰۱۴ که حضور داشت بیان کرد: به نظرم گروه‌مان خیلی سخت است و اینطور نیست که بگوییم این دوره تیم‌ها ضعیف‌تر هستند. سه تیم همگروه ما در یک سبک بازی می‌کنند. سخت‌ترین تیم گروه ما آمریکا است و شاید خیلی‌ها آمریکا را دستکم گرفته باشند. موضوع دیگر آماده‌سازی است که در این زمینه خیلی ضعیف هستیم. زمان کی‌روش ما یک ماه زودتر به برزیل رفتیم و تیم با شرایط جوی آشنا شد. آن موقع هم بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم. امیدوارم در چندماه آینده فکر درست و درمان شود تا تیم ملی از بلاتکلیفی در بیاید.

حقیقی در مورد شایعات تغییر سرمربی تیم ملی بیان کرد: من این چیزها را نشنیده‌ام. این بحث مدیریتی است و من به عنوان بازیکن نمی‌توانم اظهار نظر کنم. اگر قرار است اسکوچیچ باشد صد در صد که نه باید صدو پنجاه درصد از او حمایت شود! اگر قرار است نباشد باید زودتر اعلام کنند. اگر حمایت می‌شود امیدوارم تا آخر همینجوری باشد.

او در مورد سقف قرارداد بازیکنان اظهار داشت: من به سقف قرارداد اعتقادی ندارم. در فوتبال روز دنیا به شرط عملکرد بازیکن در زمین و جامی که می‌گیرد قرارداد بسته می‌شود. به بعضی بازیکنان که شایستگی‌اش را نداشتند رقم‌های الکی داده شده است. امیدوارم فقط در حد حرف بوده باشد. این زیاد جالب نیست یک بازیکن به یک باشگاه برود و بعد به باشگاه کناری برود و پنج میلیارد روی قراردادش آمده باشد. باید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در این زمینه هماهنگ باشند، باید اتحادیه بازیکنان تشکیل داده شود. اگر چنین چیزی باشد در حق کسی ظلم نمی‌شود. الان مدیر برنامه وجود ندارد و همه دلال‌ها افتاده‌اند و جارو می‌کشند! جالب‌تر اینکه در وسط فصل بازیکن به مشکل می‌خورد ولی آقای مدیر برنامه به شمال رفته و در ویلای‌شان تفریح می‌کنند.

دیدگاه‌ها