کد خبر : 1831342 | 08 تیر 1401 ساعت 20:51 | 6K بازدید | 6 دیدگاه

الان زمان تغییر کادرفنی نیست؛

ترابیان: بازی دوستانه ربطی به سیاست ندارد

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال معتقد است عدم برگزاری بازی های دوستانه ارتباطی با مسائل سیاسی ندارد.

ترابیان: بازی دوستانه ربطی به سیاست ندارد

به گزارش ورزش سه، عباس ترابیان در حاشیه بیست و چهارمین سالگرد تاسیس رادیو ورزش در خصوص شرایط تیم ملی و عدم برگزاری بازی های دوستانه اظهار داشت: متاسفانه ما در شرایط حساسی قرار داریم که تیم ملی کشورمان می‌خواهد به جام جهانی برود. شاید در ۳۵ سال گذشته ما چنین تیمی نداشتیم. همه چیز برای یک نمایش زیبا از سوی بازیکنان ما مهیا بود که متاسفانه من ایراد اصلی را متوجه دوستان و عزیزان در مجمع می‌دانم که انتخاب های خوبی انجام ندادند و دقت عمل زیادی در این ارتباط نشد و اتفاقی افتاد که نباید رخ می‌داد.

وی افزود: در‌ ماه هشتم امسال تیم ملی باید به میدان برود و مردم منتظر هنرنمایی بچه ها هستند اما ما نتوانستیم دو بازی خوب برای اینها مهیا کنیم. بعضا می‌ببینم که این اتفاقات را گردن مسائل سیاسی می‌اندازند اما اصلا اینطور نیست؛ ما باید کارمان را خوب انجام بدهیم و از تجارب آنهایی که کار را بلدند بهره بگیریم. دوستانی آمدند که خیلی هم علاقه‌مند بودند اما متاسفانه تجارب خوبی نداشتند و فوتبالی نبودند و کار ما به اینجا کشید که دوباره ۸ شهریور بنشينيم و ببینیم این بار اعضای مجمع می‌خواهند چه کنند.

سرپرست سابق تیم ملی ایران ادامه داد: من مقاله ای در این ارتباط نوشتم و عاجزانه تقاضا کردم که کسی را انتخاب کنید که بتواند این واگن رهاشده از قطار را به صف اول برگرداند و امیدوار هستم این اتفاق رخ بدهد.

ترابیان درباره فشارها به اسکوچیچ و بحث بازگشت کی‌روش گفت: به هیچ وجه الان وقت تغییر کادرفنی نیست. این اشتباه بزرگی است که بعضی از دوستان درباره مربی جدید صحبت می‌کنند. در هر حال این آشی هست که برای ما پخته شده و باید تا پایان جام جهانی با آن کنار بیاییم. خوشبختانه بچه ها به اندازه کافی غیرتمند و وطن پرست هستند و من فکر می‌کنم حتی اگر ما کمبود ها و نقص‌هایی هم در کادرفنی داشته باشیم، بچه ها گلیم خودشان را از آب درمی‌آورند.

دیدگاه‌ها