کد خبر : 1831348 | 08 تیر 1401 ساعت 21:55 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

دروازه‌بان انگلیس از اورتون جدا نمی‌شود

باشگاه اورتون با هدف راحت شدن خیالش از جهت حفظ جردن پیکفورد، سنگربان ملی‌پوش انگلیسی، آماده است تا پیشنهاد تمدیدی با رقم قابل توجه به او ارائه دهد.

دروازه‌بان انگلیس از اورتون جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون، قصد دارد تا سالهای سال جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس را درون دروازه‌اش ببیند و به همین‌خاطر آماده است تا با پیشنهادی قابل توجه قرارداد او را برای مدتی طولانی تمدید کند.

پیکفورد در سال 2018 به اورتون پیوسته و از قرارداد قبلی‌اش دو سال دیگر باقی مانده. او با قراردادی 35 میلیون یورویی از ساندرلند به اورتون پیوست و در این تیم بود که موفق شد به دروازه‌بان اول تیم ملی انگلیس تبدیل شود.

روزنامه انگلیسی گاردین می‌گوید باشگاه اورتون در روزهای آینده مذاکرات با پیکفورد را برای تمدید طولانی‌مدت قراردادش آغاز می‌کند.

1724039

این در حالی است که باشگاه اورتون در حال حاضر با مشکلات مالی روبه‌رو است و چاره‌ای ندارد جز اینکه با فروش چند بازیکن، بودجه باشگاه را به تعادل برساند. با اینکه پیکفورد می‌تواند یکی از گران‌ترین فروش‌های اورتون باشد ولی مشخص است که این باشگاه حاضر نیست سنگربان ملی‌پوش خود را به هیچ بهایی از دست بدهد.

پیکفورد سال گذشته در فرار اورتون از منطقه سقوط نقش کلیدی بازی کرد. گاردین می‌گوید پیکفورد شخصا تمایلی به ترک اورتون ندارد و انتظار نمی‌رود مذاکرات دو طرف درباره تمدید قرارداد با مشکل خاصی مواجه بشود.

دیگر ستاره گران‌قیمت اورتون که خداحاحافظی‌اش با باشگاه قطعی به نظر می‌رسد ریچارلیسون برزیلی است. در حالی‌که گفته می‌شد او راهی چلسی می‌شود اما امروز رسانه‌ها در انگلیس اعلام کردند که مهاجم برزیلی به احتمال زیاد در روزهای آینده با مبلغی قابل توجه به تاتنهام خواهد پیوست.

دیدگاه‌ها