کد خبر : 1831363 | 08 تیر 1401 ساعت 23:47 | 21.6K بازدید | 29 دیدگاه

تلاش می‌کنم تا یکبار دیگر به تیم ملی دعوت شوم

چشمی: تلاش می‌کنم مثل 4 سال قبل در جام جهانی باشم

روزبه چشمی از انگیزه هایش برای تغییر نظر اسکوچیچ و دعوت به تیم ملی برای حضور در جام جهانی سخن گفت.

چشمی: تلاش می‌کنم مثل 4 سال قبل در جام جهانی باشم

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی پس از مذاکراتی که در روزهای گذشته با مدیران باشگاه داشت و به توافق رسیده بود، امشب با حضور در هتل اسپیناس قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد.

چشمی پس از تمدید با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر دوباره ماندگار شدم. امیدوارم تا بتوانم در کنار هواداران، کادرفنی و سایر بازیکنان بتوانیم سال خوبی را رقم بزنیم. فکر می کنم این بهترین تصمیمی بود که می توانستم بگیرم. فکر می کنم این بهترین تصمیمی بود که می توانستم بگیرم.

وی در مورد اینکه با توجه به قهرمانی استقلال، هواداران تصور می کردند بازیکنان باکیفیت و خوب خارجی جذب کنند اما یک سری حواشی به وجود آمد که کار را برای مدیریت سخت کرد، گفت: بعد از آن اتفاق، سرمربی ما رفت و او را از دست دادیم. این مسئله انتخاب سرمربی کمی زمان بر شد. از لحاظ نقل و انتقالات به نظرم باید ابتدا شاکله تیم را حفظ کنیم.

او ادامه داد: ما تیم قهرمان بودیم و تمام رکوردها را از خط دفاع گرفته تا خط حمله زدیم. اینکه ما بخواهیم بازار را شلوغ کنیم، نیازی به این مسئله نیست. حالا باید 3، 4 خرید نسبت به نیاز تیم و نظر سرمربی انجام دهیم. اینکه بخواهیم مانند برخی تیم های دیگر ورود و خروجی زیادی داشته باشیم، نیاز تیم ما نیست ضمن اینکه شرایط تیم ما جوری نیست که نیازی به این کارها داشته باشیم. چون ما بهترین بازیکنان را در تیممان داشتیم. فکر می کنم تمدید با بازیکنان و انجام 3، 4 خریدی که نیاز تیم است، بهترین کار خواهد بود.

چشمی درباره طولانی شدن روند مذاکراتش گفت: نه اصلا مذاکره طولانی نشد. اتفاقا من خودم فکر می کردم نیم ساعته انجام می شود چون همه صحبت ها انجام شده بود. ایراد سخت افزاری باعث این مسئله شد. پرینتر دچار مشکل بود و برگه های قرارداد خوب چاپ نشد. صحبت خاصی نبود و روز شنبه و در یک جلسه بعد از انتخاب سرمربی همه تفاهمات انجام شد.

وی درخصوص زمان آغاز تمرینات برای برگزاری دیدار سوپرجام برابر نساجی گفت: بابت آغاز تمرینات که فکر می کنم نظر سرمربی اینگونه بوده که هفته دیگر آغاز کنیم.

بازیکن استقلال درخصوص درخواست هواداران برای حفظ وریا غفوری و راه اندازی طوفان توئیتری و ارسال بیش از 40 هزار توئیت گفت: من 3، 4 ساعت اخیر را چک نکرده ام. این قسمت توئیتی که می گویید را ندیده ام. این حرفه ای نیست که من بخواهم درباره بازیکن دیگری نظر بدهم. چه کسی جای دیگری قرارداد ببندد چه ماندگار شود. اینکه من نظر بدهم، حرفه ای نیست و فکر می کنم در حیطه کاری من نباشد.

او ادامه داد: من می خواستم درباره محمد دانشگر صحبت کنم. هواداران بابت این انتقال ناراحت شدند. فوتبال حرفه ای همین است. کسی نمی تواند تضمین دهد که محمد دانشگر باید بتواند 10 سال در اینجا باشد. شاید اصلا زمانی برسد که خود باشگاه من روزبه چشمی را نخواهد. این انتقال و جابجایی ها یک چیز حرفه ای است. امسال نیز تصمیم محمد بر این بوده که این انتقال رخ دهد. اینکه من درباره بازیکنان دیگر دخالت کنم، درست نیست. اگر جابجایی هایی وجود دارد باید به نظر بازیکن احترام بگذارم.

بازیکن استقلال درباره امید برای بازگشت به تیم ملی نیز تصریح کرد: من تمام تلاشم را می کنم که این اتفاق بیفتد. چون سال قبل نیز تمام تلاشم را کردم ولی نظر سرمربی تیم ملی مثبت نبود. با اینکه فاصله تا آغاز جام جهانی کم است ولی تمام سعی‌ام را می کنم. آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی و بخصوص جام جهانی حضور داشته باشد. خدا را شکر من در جام جهانی قبلی بودم ولی سعیم را می کنم که دوباره این اتفاق رخ دهد.

چشمی در مورد اینکه عدم دعوت او به تیم ملی به‌خاطر سلیقه کادرفنی است یا پای مسائل دیگری در میان است، گفت: فکر می کنم تفاوت سلیقه است. اگر مربی بازیکنی را دعوت نمی کند، قطعا اگر نظرش باشد این اتفاق می افتد. ولی من تمام تلاشم را می کنم تا نظر سرمربی تیم ملی را تغییر دهم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاه‌ها