کد خبر : 1831380 | 09 تیر 1401 ساعت 10:47 | 57K بازدید | 6 دیدگاه

توصیه کی‌روش عامل رد پیشنهاد فراعنه توسط سوزا

گزینه سرمربیگری استقلال به تیم ملی مصر می‌رود؟

ولادیمیر پتکوویچ که پیش از این یکی از گزینه‌های هدایت استقلال بود، در آستانه سرمربیگری تیم ملی مصر قرار دارد.

گزینه سرمربیگری استقلال به تیم ملی مصر می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی مصر، ایهاب جلال برای مدت کوتاهی هدایت فراعنه را برعهده گرفت اما پس از تنها 3 بازی و شکست سنگین 4 بر یک مقابل کره جنوبی، از کار برکنار شد و اکنون چند وقتی است که فدراسیون فوتبال مصر در پی انتخاب جانشن مناسبی برای این سرمربی است.

طی هفته‌های گذشته مصری‌ها در تلاش بودند تا کی‌روش را به نیمکت تیمشان بازگردانند که در نهایت توافقی بین طرفین شکل نگرفت تا آنها به سراغ پائولو سوزا دیگر سرمربی پرتغالی بروند.

درحالی‌که ابتدا توافقی بین سوزا و فدراسیون فوتبال مصر شکل گرفت اما اکنون روزنامه الخلیج از منتفی شدن حضور این سرمربی در تیم ملی مصر خبر می‌دهد.

الخلیج نوشت: سوزا بابت عدم قبول هدایت تیم ملی مصر عذرخواهی کرد. با توجه به کناره گیری وی، پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی مصر همچنان باز است.

پس از موافقت اولیه سوزا برای قبول هدایت مصر، اما وی تماسی با هموطنش کارلوس کی روش داشت و در نهایت از تصمیم قبلی خود منصرف شد.

1724087

به دلیل بحران و تنشی که در روابط بین کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال مصر و عدم پرداخت دستمزد سرمربی پرتغالی به‌وجود آمد، کی‌روش به هموطنش توصیه کرد که پیشنهاد هدایت فراعنه را نپذیرد.

اکنون ولادیمیر پتکوویچ (که تا چندی پیش یکی از گزینه‌های هدایت استقلال بود) به‌صورت جدی وارد گزینه‌های فدراسیون فوتبال مصر شد تا پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را پذیرفته و هدایت فراعنه را بر عهده بگیرد. ضمن اینکه روی ویتوریا و پارتیس باومل از دیگر گزینه‌های فدراسیون فوتبال مصر هستند.

دیدگاه‌ها