کد خبر : 1831403 | 09 تیر 1401 ساعت 13:21 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

الهامی این بار با ناشناخته‌ها آماده نبرد می‌شود

ساکت الهامی در دومین تجربه مربیگری‌اش در نساجی هم دست به کار بزرگی زد و این به‌واسطه تجربیاتی بود که طی سال‌ها دستیاری آموخته بود.

الهامی این بار با ناشناخته‌ها آماده نبرد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پشت قهرمانی در تراکتور و هم چنین نساجی در جام حذفی که مهمترین افتخارش در طول 63 سال حیات بود، نزدیک به دو دهه حضور در کادر فنی تیم ها از جمله استقلال و کار کردن با مربیان بزرگی چون ناصر حجازی فقید و فیروز کریمی نهفته بود اما حیف که عصبانیت در نساجی همان بلایی را سر او آورد که در تراکتور آورده بود. حمله به ناظر بازی و 6 ماهه محرومیت که منجر به از دست دادن نیمکت تراکتور شد.

ساکت الهامی در سومین تجربه مربیگری اش قرار است هدایت گر تیم هوادار باشد که از سوی شرکت های‌وب حمایت می شود. تیمی که با رضا عنایتی به لیگ برتر آمد و در اولین فصل حضور در لیگ برتر هم نمایش های شایسته ای داشت و در نهایت در لیگ برتر ماند و جز هفته های ابتدایی در سایر هفته ها خطر سقوط به دسته پایین تر را حس نکرد. این یک تجربه جدید برای ساکت الهامی است. او پیش از در دو تیم پرطرفدار و پر تماشاگر مربیگری می کرد؛ تراکتور و نساجی.

ساکت الهامی این بار با ناشناخته ها آماده نبرد و کسب یک افتخار دیگر می شود. اگر چه به نظر می رسد هوادار از نظر بودجه یکی از تیم های پایین جدول و حتی نزدیک به قعر باشد. تیمی که بودجه اش شاید به دستمزد دو بازیکن در تیم های مدعی برسد. خریدهای ناشناخته تردیدهایی نسبت به آینده هوادار و هم چنین ساکت الهامی به وجود آورده است اما بدون شک این مربی بعد ازاین همه تجربه (بیش از دو دهه مربیگری) حتما با چشمانی باز انتخاب می کند و به خوبی می داند انتظارات از او به سبب دو قهرمانی در تراکتور و نستجی در جام حذفی بالا رفته است و اگر در هوادار مسیر پیشین را طی نکند همه از موفقیت هایش در تراکتور و نساجی به عنوان یک اتفاق قلمداد خواهند کرد. البته که در فوتبال تلاش بازیکنان در زمین است که نتیجه را مشخص می کند نه اسم و مبلغ قرارداد بازیکن.

ناشناخته ها اگر دارای کیفیت باشند شاید از اسم و تجربه بالایی برای هنرنمایی در چارچوب مستطیل سبز برخوردار نباشند اما بدون شک انگیزه و دوندگی آنها در زمین فوتبال چشم نواز خواهد بود و این شاید تجربه کم را پوشش دهد و ساکت الهامی دلخوش به این موضوع در انتظار یک ماجراجویی تازه در هوادار است. هیچ بعید نیست دلیل این خرید های نا آشنا هم حضور بازیکنان باتجربه به اندازه کافی در ترکیب تیمش باشد.

دیدگاه‌ها