کد خبر : 1831421 | 09 تیر 1401 ساعت 15:53 | 25.3K بازدید | 9 دیدگاه

تلاش ستاره برزیلی برای آوردن نیمار به چلسی

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و باتجربه چلسی در تلاش برای قانع کردن نیمار به انتقال به این باشگاه است.

تلاش ستاره برزیلی برای آوردن نیمار به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، سایت گل در گزارشی مدعی شد پاری‌سن ژرمن آماده فروش نیمار، ستاره برزیلی و باتجربه خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوده و اگر پیشنهاد قابل قبولی ارائه شود، مشکلی با جدایی او ندارد. چلسی یکی از معدود باشگاه‌های جهان است که می‌تواند نیمار را جذب کند و آنها در فصل تابستان به دنبال جذب یک وینگر جدید هستند. اما تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و باتجربه چلسی که پیش از پیوستن به این باشگاه با نیمار در پاری‌سن ژرمن همبازی بود، در روزهای اخیر تلاش خود برای انتقال این ستاره برزیلی به لندن را آغاز کرده است.

1724145

تیاگو سیلوا دیروز در مصاحبه‌ای مدعی شد علاقه‌مند به انتقال نیمار به چلسی بوده و البته او مذاکراتی با مدیران چلسی برای این انتقال داشته است. البته تاد بولی، مالک جدید باشگاه بیشتر خواهان توافق با عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا شده و فعلا جذب نیمار جایی در دستور کار مدیران چلسی ندارد. اما اگر شرایط توافق با دمبله مهیا نشد و رافینیا نیز بر اساس شایعات روزهای اخیر به بارسلونا پیوست، آنگاه چلسی ممکن است به‌صورت جدی برای توافق با نیمار اقدام کند.

نیمار در ماه‌های اخیر مورد انتقاد شدید طرفداران پاری‌سن ژرمن و قرار گرفت این باشگاه بار دیگر نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او به خصوص پس از حذف پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان توسط رئال مادرید، مکررا از سوی هواداران هو شد و البته رفتار این بازیکن در داخل باشگاه نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. پس در صورت اقدام رسمی چلسی، احتمالا پاری‌سن ژرمن مشکلی با فروش این ستاره برزیلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها